Jonaldo Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Hvorfor kan vi ikke prøve å få til noen rabattavtaler hos dekk/styling/rekvisita rundt i landet? Vi er nå 4675 medlemmer, og det bør kvalifisere til litt rabatter. Det vi må gjøre da er vel å kontakte aktuelle bedrifter og spørre pent. I Drammensområde har vi jo TSI, Eiker Motorshop, Mekonomen, Torshov, KRB(?) +++ Kanskje ikke noe vits å stresse seg ihjel på småsteder, men hvertfall i de større byene... Dette avhenger av at Moderatorene kan legge ut et skriv som KUN er tilgjengelig for medlemmer som forteller at vi er med på denne galskapen. Medlemmene fører selv inn navnet sitt og skriver ut siden. Er dette helt på trynet eller? *Jonas* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Dette er absolutt ikke noe problem å få til... Er som regel bare å sende et litt godt formulert brev/ e-mail til bedriften og spørre om det er mulighet for grupperabbat, og da vil bilforumet antagelig få eget kundenummer hos bedriften.. Det som kan bli litt vanskelig er at da må vi kunne bevise at vi er "fra" bilforumet, medlemskort eller noe slikt? volvo-power team har fått en del rabbat avtaler... O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Jeg sendte en mail til TSI og Eiker Motorshop for å høre hvordan de praktiserer dette..... Venter på svar :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Fikk dette svaret fra Trond (TSI): Hallo Alle som har gyldig betalt medlemskort o4 fra en bilklubb har 10% rabatt Ellers se INFO under her ----------------------------------------------------------------------------------- Takk for ordren/meldingen din,husk alltid å svare tilbake på samme melding da saken din enklere kan følges opp. Vennlig hilsen Trond Ingebretsen Daglig leder http://www.tuning.no ------------------------------------------------------------------------------------ VIKTIG INFORMASJON FØLGER 1-Alle styling&andre varer FRITT LEVERT når de er betalt til oss. 2-Betal m/visa send 16 sifret kortnr+utl.dato-Kvittering legges i esken deres 3-Betal med nettbank/bank- e.mail eller fax kvitteringkopi 32230061 4-Ingen varer sendes før kvittering er ankommet / kort er belastet. 5-HUSK-bildeboxnr+bokstavkode+varenavn+pris v/din melding 6-Varer på lager sendes samme dag kvittering eller kort er OK 7-Importer startes når min.50% er betalt/kvittering ankommet. 8-Importvarene sendes deg etter ank.vårt lager og resten er bet/kvittering ankommet 9-Import tar fra 1 uke til 3mnd.Etter hvor i verden det må lages/hentes inn 10-Vare/skader må kun returneres etter avtale aldrig i oppkrav ------------------------------------------------------------------------------------ TSI-TuningStylingImport as-Box315-3051 Mjøndalen Tlf 32230060-Fax 61- Bank konto 05350970756 ------------------------------------------------------------------------------------ Da er det vel bare å få ordnet medlemsbevis da! Eller hva Moderatorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 jeg betaler gjerne litt for å få et medlemskort jeg, hvis vi kan skaffe oss rabatt-avtaler hos en del firmaer.. kan være endel å hente på det for meg iallefall, som driver såpass mye med bil.. Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Er vel ikke rabbatter som er problematisk.. er vel heller Treg ledelse her som ikke har tid/annledning til og organisere noe som dette.. Evt, kan de jo la noen andre ta seg av det.. som har tid og ressurser.. Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by ReWrite Er vel ikke rabbatter som er problematisk.. er vel heller Treg ledelse her som ikke har tid/annledning til og organisere noe som dette.. Evt, kan de jo la noen andre ta seg av det.. som har tid og ressurser.. hvis noen flere blir med, så tror jeg jeg skal ha nok tid til å pusle litt med det ja.. Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Dette hørtes veldig interessant ut! Godt jobba jonaldo :) Men må man ikke gjøre dette mer om til en klubb da? Opel motorsport club har jo masse fine avtaler rundt omkring.. æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Faen at "folka våre" ikke kan få til noe lignende som VWAudi-klubben har..... Det er ikke sååå vanskelig! Det er snakk om en paprilapp som beviser at en kontigent er betalt. Merker koster heller ikke mye å trykke opp. FÅ UT FINGEREN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Det er ikke BARE å lage en klubb. Det er en del ting som ligger bak en klubb. Man trenger bla diverse styremedlemmer og åpent regnskap. Man har heller ikke lov å ha overskudd. Så noe klubb med åpent rengnskap på lik linje med Audivw klubben blir det ikke. Når det gjelder rabatt avtaler så er dette uansett noe vi kan ordne i fremtiden. Akuratt nå har vi nok med den nye siden som snart sleppes ;) Håper dere trives med forumet ellers ;) :D Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by marius Det er ikke BARE å lage en klubb. Det er en del ting som ligger bak en klubb. Man trenger bla diverse styremedlemmer og åpent regnskap. Man har heller ikke lov å ha overskudd. Så noe klubb med åpent rengnskap på lik linje med Audivw klubben blir det ikke. Når det gjelder rabatt avtaler så er dette uansett noe vi kan ordne i fremtiden. Akuratt nå har vi nok med den nye siden som snart sleppes ;) Håper dere trives med forumet ellers ;) :D ellers er forumet knallbra :D Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 ikkje sats bare på verksteder i oslo osv da. Men gjerne kjeder slik som bildeler/bilextra/biltema (trur isofall det er kjeder.. :p) slik at vi kan få lands-dekkande rabatter. Dekkmann kunne også ha vore ein ide da.. Rabatt på bensin eller.no på statoil? At ein klubb ikkje kan gå med litt overskudd er litt rart da, er vel bare at dei som sitter på toppen ikkje skal tjene på det som om det hadde vore ei bedrift. -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Klistermerker å klubbkort med eventuell liste over rabatt rundt omkring. Bring it on :D :D :D :D :D Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Ha ei klubbkasse da vett.. la overskudd gå til forumet, fiksing a klubbkort o.l Koster sikkert litt å lage dette hvis slle på bilforumet bestiller ;) Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 eller bare bruke overskuddet til å betale for internett siden, koster en del det :) x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg