elfundo Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Kommer meg ikke lengre inn på MFA2 for å lese av trykket fra kompressor. Alle tegn vises i display når jeg kommer dit + at oljetemp viser konstant 56 grader. I MFA1 vises alt som det skal. Hold inn knapp. start motor på nytt. Slipp knappen og trykk en gang til. Er ikke det rett måte? Corradoen har stått stille i vinter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 opplevde noe tilsvarende med min egen corrado. Løsningen var å koble bort strømmen i en times tid. Da begynte MFA å oppføre seg normalt med en gang. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elfundo Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Hmmm. Virket ikke. Ødelagt hjerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 sitter en chip i instrumentpanelet. Har hendt at folk måtte ha bytta denne før. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elfundo Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Kan man lese av koder for å avdekke sånne saker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 eh....neppe. Er liksom ikke verdens beste biler å feilsøke på. Du KAN skaffe et nytt instrumentpanel og prøve. Men ellers utover det, kan jeg ikke hjelpe deg. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elfundo Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 HaHa. Kjempetabbe av meg :) Trodde at bryteren på høyre arm (vindusvisker) var til intervallen på bakruten. Denne var denne jeg letet etter :) Lader ligger rundt 90-94 ved tomgang på MFA, så den ser ut som den virker etter overhalingen. Fant denne på VWvortex forumet. Håper at denne kan hjelpe andre i samme båt. Here's how you do it: 1.Switch your MFA switch to position 1 2.Switch your car to "ON" (Don't start it!) 3.Press and hold the mode button 4.Turn the key to "Off", then back on. 5.Release the mode button. Now when you cycle through the modes, you get this info: -Engine MAP code -Country code (1=Canada, 4=US) -speedometer drive ratio -upper RPM limit -lower RPM limit -deceleration fuel shutoff pressure (mbars) -LCD Test And, if you do this: 1.Switch your MFA switch to position 2 2.Switch your car to "ON" (Don't start it!) 3.Press and hold the mode button 4.Turn the key to "Off", then back on. 5.Release the mode button. 6.Start the car and drive You now get these values: -Test checksum of programmed bytes in memory -intake manifold vacuum (mbar) -engine rpm's -fuel consumption -signal from speed sensor -oil temperture -Outside temperature Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.