Gå til innhold

audi a4 1.8 20v manuell VS audi a4 1.8T 20v Automat

Ranger emnet

lassiiboiii

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Har fått et tilbud av en kompis av meg, han har en audi a4 1.8 Turbo 20v 1996 mod automat, har kjørt 110000 :) han vil bytte den i min, når eg e ferdig med an! min e en Audi a4 1.8 20v 1997 mod! Min e då fult stylet, og ny lakkert, kjørt 165500:O

eg syns sjøl det e et vanskelig valg! eg kjøpte min for 45k og har lagt ut ca 20k på styling+lakk når eg e ferdig me ann:s

Hadde vært greit og fått dåkkars mening om saken:D

På forhånd takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e det eg har lyst på, men pengene det står på:O(Off topic)

men først får eg nå vurdere dette tilbudet her:D automaten, e jo mer verdt enn min:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e det eg har lyst på, men pengene det står på:O(Off topic)

men først får eg nå vurdere dette tilbudet her:D automaten, e jo mer verdt enn min:D

Ja, men hva skal du med mere ponnier, framshjulstrekk OG automat?? Automaten er jo lat, stjeler mye hk! og i tillegg framshjulstrekk? Må jo rygge for å sladde da..:op: Nei! Da ville jeg heller beholdt den du har;) Så kan du heller spare til TQ:)

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hva skal du med mere ponnier, framshjulstrekk OG automat?? Automaten er jo lat, stjeler mye hk! og i tillegg framshjulstrekk? Må jo rygge for å sladde da..:op: Nei! Da ville jeg heller beholdt den du har;) Så kan du heller spare til TQ:)

Helt enig;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak for svart auda;) den fikk meg til og tenke litt:) og når bilen min e ferdig neste søndag, så e det en bil folk snur seg etter:D og hvertfall når eg får senket ann :D Gled dåkkar te ann e ferdig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider