Steef Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Ny bil. :) Har lenge letet etter et perfekt bilde av en E30, og jeg fant et som var greit.. Original: Modd: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Ble jo knalltøff! Liker stuken på den. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Vart tøff ja, men koffor gule lykter kun på eine sia? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Takker! :) Den har bare gule lykter på den ene sida på grunn av at det var "for dyrt" med gule på begge sider! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdavolvo Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 takker! :) den har bare gule lykter på den ene sida på grunn av at det var "for dyrt" med gule på begge sider! :d hehehehehe!!! Siter Mazda 6DE 2,0 Advance + Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Det lå vell i navnet på topicen at ikke alt skulle henge på greip med denne bilen.. Når jeg så topicen så trodde jeg nesten at shitbox kom til å stå i frontruta en plass. Bilen mangler noe rust! Ellers feita modd! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg