crezit Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Noen som vet når denne kommer på norske kinoer? Ser ut som en fet film... Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Google is a bitch =P Det stod ikke Norge, men i Sverige kommer den 20 juni Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 google bruker jeg ofte før jeg spørr... :op: Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Så trailer i 3 sekunder, og kan fortelle alle hvordan den starter og slutter. Så typisk amerikansk at det er til å grine av. Men hey. Tomhjernet action funker av og til :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titus89 Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Den filmen kommer til å bli digg :D har gått å gleda meg no i fleire måneder no, synd den ikkje kommer på kino her i området da :S får vente til bluray da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 etter traileren å bedømme minner den meg om Never Back Down.. Den er skamrå! Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 hehe.. minte en del om never back down ja, men den er jo temlig fet også :) Så jo bra ut denne! Noen som har sett Undisputed (Ubeseiret) filmene ? Spesielt 2'ern synes jeg er enormt kul :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg