Gå til innhold

Grill prosjekt

Ranger emnet

realdarkdog

Anbefalte innlegg

kan bli bra detta,blir det ikke bra så får du bare lete på ebay :p

Selv om det kan koste mere enn det smaker.holder selv på med coustom griller til min.derav det er kun 2 som er i tråden min og den siste får ingen se før jeg er ferdig. hvordan har tenkt å løse innsøket som er i den orginale abt grillen?

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg skal feste en litt grov list på insiden rundt kanten på hullene og så kjøpe no glassfiber og legge rundt lista på en måte..(vanskelig å forklare) Men så bruker jeg litt mere glasfiber sparkel... så noen meter med sandpappir for å få kanten fin.

Så blir det vell bare å kjøre på med lakke jobben..

Håper i allefall at jeg har forstått riktig og att man får kjøpt slik glasfiberduk for å lage litt småtteri selv.

Blir det forvanskelig så får jeg drite i innsøkkingen..

Blir spennende og se grill prosjektet ditt. Sett på tråden med bilen din og den er jo sinsykt rå.. Så vist det er standaren så regner jeg med at grillen din blir ganske så fin.

Endret av realdarkdog
Lenke til kommentar
Del på andre sider

glassfiber å slikt fåes kjøpt på biltema,skal prøve meg på litt carbon under pansret iløpet av sommeren,kan bli utrolig spennende da jeg aldri har jobbet med stoffet.

Det er bare å stå på.vanlige griller finnes det nok av på huggere om denne skjærer seg :p

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glassfiber å slikt fåes kjøpt på biltema,skal prøve meg på litt carbon under pansret iløpet av sommeren,kan bli utrolig spennende da jeg aldri har jobbet med stoffet.

Det er bare å stå på.vanlige griller finnes det nok av på huggere om denne skjærer seg :p

Har alle rede vært og kjøpt noen griller hos opphøgger.. Så sinsykt lett og mode disse grillene selv så om noe skjerer det seg så er det bare å begynne på nytt :-)

Lykke til med ditt eget prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått tid til å lage det andre hullet... Fikk det ganske fint til. Men sliter med det insøkket.. tror jeg må droppe det.. Må få til noe annet som kan fungere..

har du prøvd å legge byggskum på baksiden å forme det til? leggger bare glassfiber rett på skummet og fjerner skummet etterpå.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider