Gå til innhold

Skitten bil om dagen..Noen værre?

Ranger emnet

ELLINGSEN

Anbefalte innlegg

Originally posted by just crusing

La bilen stå inne.....i 18-20 grader......(HELE vintern) polere den 1 gang i måneden. Å kjøre ut i igjen når solen titter frem....

Det er riktig behandling av bmw om vintern.

Blir jo (nesten) billigere å kjøpe vinterbil, enn å bruke bilen om vintern,

enig der... beste løsninga... rekker oxo å fikse ting og tang på vintern på tralla...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er samme faenskapet... Det er ikke så masse mye mere som skal til enn nettopp dette for at det skal stå vask meg i lakken uansett hvor nyvasket bilen er!!

Stod en drittunge og skrev på bilen min... gjett hvem som fikk seg en smekk på lanken... Aldri hørt en mor kjefte så masse. Sa bare at de burde lære ungen folkeskikk, så snudde jeg og gikk!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

Skal spyle etterpå.. Men den skitten om 2 dager igjen.. hehe..

kjører for mye bil.. Kjørt 8500km på 2.5mnd ..

Jeg har kjørt rett over 11.000km siden 24.oktober.. Fikk lappen da ;)

Har oppdaget en ting; Svart bil er _svært_ upraktisk_ sånn som de salter og styrer på her på vestlandet! Vasker bilen grundig, og den er skitten igjen morgenen etter (nesten;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar aldri bilen bli så skitten som den der :) Heldigvis slipper jeg å valfarte saltede veier til daglig... Vasker den 1 gang i uka ca. og er nøye med å tørke vann i dører og smøre med låsolje etterpå. Satte inn bilen med waxguard på seinsommeren, så det beskytter litt da ;) Skal bli deilig med polish til våren!!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider