asona_er_best Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 hei, sku hatt en topp plan-frest. hvem er billigest på dette i nærheten av drammen - oslo ? (bor midt i mellom) takker for svar. mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Søker du etter beste istede for billigste så kanskje du sparer mye penger på slutten ;O) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Metalock på Lierstranda tok 600,- minst jeg å huske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 en skole med et mekanisk verksted? gratis sist gang jeg planet vertfall Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Det er sant, hør med Åssiden vgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 jeg går på åssiden vgs. har ikke tid nå som det er eksamen og drit. har ikke noen timer i verksted bortsett fra de prøvene!. skal ikke koste på det beste realace, det er en bilcross motor. men metalock hørtes ut som hadde en fin pris ja. takk for tipset stabæk'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 hva skal jeg bruke av måle utstyr for å se om toppen faktisk er skeiv? og om jeg virkelig trenger den planingen!. på forhånd takk om jeg får et vettug svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 bruk ett rettholdt og føler blad ;) legg den på kryss og tværs over toppen og prøv å få føler bladene i mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 rettholdt=vater? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 funker det. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Har også hørt at http://www.centralgaragen.no gjør det billig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 jamen da så. se om ikke jeg finner et vater og bladsøker da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 hvor mye skeivhet kan jeg ha? tolleranser er altids kjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 hvor mye skeivhet kan jeg ha? tolleranser er altids kjekt det er ikke veldig mye, jeg husker ikke helt hva vi fant ut, men man kan dreie ned toppen ca 2mm, og stører avik en det har du vel ikke.. Jeg kunne tatt det for deg jeg, men bor jo et stykke unna.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 var ikke snakk om tolleranse for planingen, det tas jo utifra åssen kompresjon er før den planes. men feilen var ikke noe med skeivhet å gjøre, men den var jo full av grader kanalene, og masse hakk og drit med skarpe kanter. pussa bare pent over og satt forsterka pakkning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg