Gå til innhold

Lasses Audi A4 20v

Ranger emnet

lassiiboiii

Anbefalte innlegg

Det va moms eg mente ;)

Ta-Technix Justerbart Senkesett - www.ebay.de

Senkesettet koster 239€+16€= 255€ 255*8,6= 2285 Norsk kroner. 2285+570= 2855kr så kommer portoen her i norge, det vil jo då bli 150 kr MINIMUM 2855+ 150 = 3005 - 3005 Norske kr levert på døren, det vil si 335€ :) Så e jo Billigere uansett og kjøpe det fra Ebay, e jo 4200 kr for Ta Technix her i norge, men då får du jo og garanti i 2 år da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen ble hentet på søndag, så nå kjører eg rundt i ann, me sprakel og drit på:P e flau over og kjøre rundt:P men e bare 3 dager igjen te ann ska bli lakkert!!:D HVIS det går som planlagt denna gangen.. hahaha:P det bør det :D så då blir det stor stas vettu og få ann ferdig ;)

Andre ting eg driver på me no, e at eg ska koble lyd på "speedy-remoten" min :D sånn at det kommer fin "PIP PIP" når eg åpner og lukker ;) hehe:P satse på eg får til koblingen i morgen :D men det fikser eg nok :)

Så va det det helvete me di listene i døren :P og i midtkonsolen, tror eg skal oppom møller eller noe i morgen, og høre hvor mye di skal ha for og ta di av ;) får eg tørr ikke prøve, e så redd for og knekke klipsene neri der:O

Mer info kommer om ka som skjer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kjørt så mye med bilen om det er mye sparkel på den og du har pusset ned før lakkering. Kommer utrolig mye dritt på da som kan gjøre utslag på lakkering.

går bra det;) skal pusse den ner og stuff, og legge på noe sånn som legger seg i porer og stuff :D blir bra te slutt ska du se ;)

samme farge ja knut :D Holder på og demontere listene i bilen og no ;) dørene va SYKT lett:P når eg bare fattet ka du hadde skreve tidligere :D men den forbannnnnnnna driten i midten :P EG HATAR ANN! har røsket ut midt konsolen no:P og eg holder på og prøve og få ann av :P men eg får det faen ikke te:P (midtkonsolen e ikke helt ute, ann henger sånn at eg kommer til oppi der:P men i morgen kommer eg te og klikke, og best sansynelig bare prøve og klippe ann av eller noe sånn:P hahaha;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry :O eg har blitt litt forvirret av alt innpå her:P hahaha;) Mordi heter knut sant ?;) eller tar eg helt feil der og :P? hahaha. jaja;) men eg får se i morgen om hvordan det går. Eg kommer til, men eg får liksom ikke tak i di me skrujernet sånn som eg har gjort me di andre:P men en ting eg FAEN ikke fatter, og det e: KOFFÅR E DI IKKE LIK SOM DI I DØREN.. hadde vært så jævelig mye enklere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffår jørr d lett når du kan jørr d vanskelig?:) neida.. :P men har du nogen bilder av bilen bakfra? ka fanger som står på? eller e d originalfanger du har på bak? e vanligvis ikkje så gla i stylingsett, men det du hadde fonne såg faktisk kje så gale ut :D

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry :O eg har blitt litt forvirret av alt innpå her:P hahaha;) Mordi heter knut sant ?;) eller tar eg helt feil der og :P? hahaha. jaja;) men eg får se i morgen om hvordan det går. Eg kommer til, men eg får liksom ikke tak i di me skrujernet sånn som eg har gjort me di andre:P men en ting eg FAEN ikke fatter, og det e: KOFFÅR E DI IKKE LIK SOM DI I DØREN.. hadde vært så jævelig mye enklere :P

Kjapp liste, bare for å holde deg orientert;

Mordi- Knut

Haansi- Hans

Alex- Alexander

Quattro_King- Geir

Sandmo- Marius

pett3r- Petter

Det var vel de vanlige:op: og NOK OT her:)

Hvis du ikke kommer til med trekker'n, er det kanskje ikke så dumt å trekke midtkonsollen lenger ut?;) Mja... Det hadde kanskje vært lettere med de samme som i dørene? Fordelen med de som er der er jo at du bare vipper de av. I teorien:op: Mens du må skyve på de i døra, og da må du dytte de ned... Kanskje ikke noe lettere når det er trangt å få plass til noe som kan legge press på det? Eller kanskje man det da hadde gått an å bruke fingrene? Hmmm... Du har kanskje rett... Anyway. Ikke gi opp;) Til og med JEG fikk de av! Peace out!

Marius

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei:D då har eg listen over folk ;)

Ja, så då e vi egentlig enig at det hadde vært lettere med samme klips som e i døren:P hahaha!

Eg skal faen ikke gi opp, eg e så nermt nå;) men eg vett ikke helt om eg bare ska ta og slipe vekk den i midten (etter at eg har fått di av) sånn at eg bare kan lime ann på plass eller noe! så eg slepper det HELVETE der igjen noen gang:P hahaha!

Men får se ka eg gjør! Takk for godt svar Marius

Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska ta og legge ut et bilde te deg eg ;) kan legge det på "thread" framsiden ;)

se der va d bilde ja :) det e vel den finaste stylingå eg har sitt te en a4 te nå :D va kje værst ;) tøffe felger forresten :D

edit: eg begynne å bli trøtt, blande inn ting fra andre biler her :P

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt å lime da, hvis du en gang angrer og vil ha en annen farge;) Eller hvis neste eier finner ut at han vil ha noe annet! Flytt litt ekstra på midtkonsollen du, så du kommer skikkelig til;) Tror muligens du angrer etterhvert hvis du limer:D

Ja, men det eg har tenkt litt på, eg og lage min egen lille løsning på det;) og kansje sette inn en "hjemmelaget" klips, sånn at det bare e te og løsne di andre rundt og vrikke litt på listen, så går ann av:) men mens di e fast, så e den og det:)

får se ka eg finner ut av i morgen! og evt hvis eg limer, så holder jo ikke lim bra på "sikaflex overflatter" (fant ikke ordet:P HAHA) så e jo bare te og lirke litt, så detter ann av. MYE lettere for meg og evt neste eier og ta di av igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider