Gå til innhold

Lasses Audi A4 20v

Ranger emnet

lassiiboiii

Anbefalte innlegg

se der va d bilde ja :) det e vel den finaste stylingå eg har sitt te en a4 te nå :D va kje værst ;) tøffe felger forresten :D

edit: eg begynne å bli trøtt, blande inn ting fra andre biler her :P

Takk for det! e fornøyd sjøl og:)

Kass del va det du blandet me andre forum da? felgene eller stylingen ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det! e fornøyd sjøl og:)

Kass del va det du blandet me andre forum da? felgene eller stylingen ?:)

leste noge på en annen tråd trur eg, nogen felger og dekk :P hehe..

ka tid e d planlagt at bilen e ferdig lakka forresten? sko an lakkas denna helgå?

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer enten på mandag eller søndag kveld:D men bare så det e klart:D det e ALLTID noe som går feil:o kjenner eg meg sjøl og min flaks rett, så skjer det noe nå snart, sånn at lakkereren ikke kan:p vent og se!! Blir ann lakket blir eg glad:D

HAHAHAHA!! Petter, eg såg ikke den vinklingen før nå!:D men ja! Blir spennende det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men bare så det e klart:D det e ALLTID noe som går feil:o kjenner eg meg sjøl og min flaks rett, så skjer det noe nå snart, sånn at lakkereren ikke kan:p vent og se!! Blir ann lakket blir eg glad:D

SE DER JA:P eg hadde jammen meg rett:P han kunne ikke, pga han fikk knekk i ryggen mens han var på jobb, så han kunne så vidt gå:P SOM SAGT: Typisk min flaks.. så neste helg:) (men den har eg hørt før:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdatering på lakkering!

Eg skal ha fagprøve neste mandag (får tegningene på fredag) så hvis bilen skal lakkeres neste helg, kan ikke eg ha noe me kjøringen opp og ner fra bergen! Men kan være min bror kunne gjøre det for meg :) så kansje bilen skal levers på onsdag og då får eg en golf 3 i mellom tiden:P hehehe:)

Men alt e klart i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der va planen fastslått igjen... Nå skal bilen til bergen neste uke, og lakkes den 28 Juni. dette skjer uansett:) Fargen e fortsatt litt diskutering om, pga pris;) men får se :D så satser på dette her går som det skal!

Stefaren min skal til Tyskland på onsdag, og då skal han kjøpe Ta-Technix coilovers te meg ;) rett over 2000 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...