torjus Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 hei har en merklig feil på min Ford Focus 1,6 1999mod 3dørs -Vifta går ikke på knepp 1 og 2. -Vifta går på 3 og 4. -AC knapp lyser på knepp 1 og 2 på vifte(men da ikke noe effekt pga vifte) -AC knapp slutter å lyse på knepp 3 og 4 på vifte. (da får jeg ikke skrudd den på. -gjenbruks luft(GL-KNAPP) knapp begynner på lyse når vifte kommer på 3 og 4 og slår seg av automatisk av når den kommer på 1og 2 på vifte Noen som har hørt om dette problemet? Vifte funker kunn på 3 og 4 og ac kunn på 1 og 2. Det fungerte i vinter når jeg kjøpte bilen, testa det ut(det var veldig kaldt:)) ACveske ble fylt i høst. Send meg gjerne mail torjus_winther@hotmail.com eler ring meg TLF 91308833 Eller bare skriv her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 napp ut dem bryterane som justerer varmen og vifta der skal de vere 1 skrue bak kvar. så ser du bake på panellet om noe er gale som kabla eller noe stag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg