Gå til innhold

Trond: Honda CRX - Widebody Kit Prosjekt

Ranger emnet

trondw

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

imagine.aspx?i=TZG7742403G.gif&w=297

denne her ser grei ut, men det andre blir for kjedlig å ikke fine.

sats på felger med bra kant forran eikene.

frex keskin kt1 - azev typ A - brock b1 - og andre kule felger med kant. utrolig rått om du hadde funnet noen 17" 8,5-10,0 frex med svart indre og blank kant..det funker men styr unne helblanke felger det er ikke noe fint på en sånn bil.

vær så snill å gi slipp på disse universalfelgene som blir masseprodusert og har vinkler i ale retninger og passer mest til det nye hybrid bilene.

du legger soppas mye arbeid i bilen å da fortjener en skikkelige fete felger som ser bra ut..

jeg grøsser av cromfelger å blankeblanke sølvfelger som ikke har noen form og mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagine.aspx?i=TZG7742403G.gif&w=297

denne her ser grei ut, men det andre blir for kjedlig å ikke fine.

sats på felger med bra kant forran eikene.

frex keskin kt1 - azev typ A - brock b1 - og andre kule felger med kant. utrolig rått om du hadde funnet noen 17" 8,5-10,0 frex med svart indre og blank kant..det funker men styr unne helblanke felger det er ikke noe fint på en sånn bil.

vær så snill å gi slipp på disse universalfelgene som blir masseprodusert og har vinkler i ale retninger og passer mest til det nye hybrid bilene.

du legger soppas mye arbeid i bilen å da fortjener en skikkelige fete felger som ser bra ut..

jeg grøsser av cromfelger å blankeblanke sølvfelger som ikke har noen form og mening.

hehe bra noen sier i fra da :) åpen for alt av felg tips etc..

Ja har og tenkt på brock 1 men blir ikke no av

Skal ha 10" felg bak og max 8.5" foran.

dekk dimensjon blir 235/40 bak og 205/40 foran. R17

Kule felger du har funnet da, bare å kom md flere tips.

men har heller ikke noe sykt budsjett til felger ettersom jeg er lærling på 1 året ^^ 11k utbetalt måneden. Og har masse regninger enda på soltak,nye karosseriruter,betale for lakk materiale, frontdeler, doorpoppers,pakke fra bsbildeler me speil,panserlås osv.. uansett helblankefelger blir det ikke!

Å kant er rått.. Bare finne råe felger til en ikke så alt for dyr pris :p

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bra noen sier i fra da :) åpen for alt av felg tips etc..

Ja har og tenkt på brock 1 men blir ikke no av

Skal ha 10" felg bak og max 8.5" foran.

dekk dimensjon blir 235/40 bak og 205/40 foran. R17

Kule felger du har funnet da, bare å kom md flere tips.

men har heller ikke noe sykt budsjett til felger ettersom jeg er lærling på 1 året ^^ 11k utbetalt måneden. Og har masse regninger enda på soltak,nye karosseriruter,betale for lakk materiale, frontdeler, doorpoppers,pakke fra bsbildeler me speil,panserlås osv.. uansett helblankefelger blir det ikke!

Å kant er rått.. Bare finne råe felger til en ikke så alt for dyr pris :p

jeg hadde lyst på azev typ a før, er jo et alternativ enda!, men er så vanskelig å finne i den dim og boltsirkel jeg ønsker samt er dem gått ut av produksjon da dette er en felg som kom ut tidlig på 90 tallet...

jeg har falt mere og mere på keskin kt1 med kant.

så hos meg blir det nok keskin kt1- fram 8,5j-17 og bak 10,0j.

på 215/40 og 245/35 da har jeg iktig rullediameter å.

oki, skjønner.. keskin kt1 i 17" i den dimmen du ønsker kommer vel på 8500-9000 for et sett! (uten dekk) med dekk blir det minst 13.500,-, prisene kommer litt an på størrelse også.

jepp, er masse man må fikse når man holder på med et sånt prosjekt, blir fort mere og dyrere en man trodde (om man skal ha det skikkelig) det bare Baller seg påliksom....

ta meg foreksempel! jeg skal nok mest sansynlig bruke det felgene jeg har til jeg er ferdig med bilen samt lakkering og sån.. så heller spare for å få skikkelige felger som man virkelig blir førnøyd med i etterkant. (isteden for å kjøpe noe billig (som ser greie ut)å angre i etterkant..

det er masse tøffe felger der ute, du må bare lete;) se om du finner noe kule felger med kant med mindre krims krams på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yees, bruke og de felgan æ har nu men e slådd bulk i dem og liten sprekk så kanke bruke dm alt for lenge.. Blitt mye dyrere enn utgangs punkte ja. ^^

Men felg me rød kant og svart center hadde kanskje vært litt rått.

har sendt noen felger til en som photoshoper så får se når de kommer :)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider