caviller Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Hei hei Er det noen som kan fortelle meg hva de 2 slangene på bildet her er til? De 2 metallrørene i enden av slangene har fått seg en smell :( Bilen er en Audi A4 1.8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Hvor er dette da? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caviller Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 på høyresia av bilen sånn ca..bunnpanna er det du ser til høyre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoHero Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Bensinslanger? Siter ( ) Mitsubishi Galant 01 (X) Vw Golf cab http://www.bilforumet.no/golf-iii/228054-bluboy-golf-cab.html (X) Vw Golf III http://www.bilforumet.no/golf-3/164177-mitt-golf-3-prosjekt.html (X) Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caviller Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Har ikke peiling..har ikke mulighet til å krype under bilen akkurat nå for å sjekke..de rørene er nesten klemt flat + at det er småe sprekker..kommer ikke noe veske ut derifra ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 aircon :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 mine er også skamflate og ikke fine men de er tette så ikke no stress :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caviller Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 åå d er bare d ja.:) daså..da er saken oppklart :) Takk for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 ikke no stress vøtt :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmern87 Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 det er de rørene som fører gassen til aircon rundt.. koster ca 2000 stk på møller.. så innprisen til dem var på 400 stk :-/ kjærringa tok mine i en fartsdump... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caviller Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Noen som vet om man kan få tak i de rørene andre plasser utenom Møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 norskbildelesenter har sikkert? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg