Larsx Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Hei! Noen som har erfaring med å skifte bremserør bak og bremseslanger foran på en Primera 95 mod. ? Lurer litt på hvor mye jobb det er og om det er noen tjuvtriks jeg må kunne ;) Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cecilie87 Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 lurer på det samma faktisk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Jeg vet ikke med Plimera men ta dere en tur under og finn ut hvor mye av bensintank, eksos og hjuloppheng som må demonteres for i det hele tatt å komme til de aktuelle rørene. Mener det var en Mondeo(?) de valgte kun å skjøte på et bakre rør fremfor å demontere halve bilen. Bremseslanger er relativ plankekjøring. Regner med du har vært borti lufting av bremser før. Ellers er det bare å kjøpe inn flenseverktøy og gjerne en egnet rørbøyer for penere bend som ingen sakkyndige gidder si noe på. Kan også bøyes for hånd. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 skal bytte bremse rørene på min 97 mod nå. kommer til å skjøte på midt under bilen. vet ikke hvordan den er på p10. men på p11 er jo bremserøret på høyre side bak bensin tanken. men tror det skal gå bra med å legge nytt. men som han skody sier - se etter selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg