Cathan Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 http://www.bt.no/trafikk/article224033 Jeg passerte 2 kontroller før klokken 1230. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Cathan http://www.bt.no/trafikk/article224033 Jeg passerte 2 kontroller før klokken 1230. Jepp, de er blitt svært aktife nå. Best å ta det litt roligere.... 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Tror eg må ha en tusj i bilen så eg kan teine prikker på di og.... Men er vel bare å kjøre fint og pyntelig da, se på veien, ikke drive med noe annent lige 20-30 km/t under fartsgrensen, blinke i 1 min før du skal svinge og slik..... det er vel slik di vil ha det... Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Hehe! Ser daglig kontroller i Trondheim også nå...nå skal de statuere eksempler og drive skremselpropaganda på det værste for å utnytte sitasjonen ;) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by funkes Hehe! Ser daglig kontroller i Trondheim også nå...nå skal de statuere eksempler og drive skremselpropaganda på det værste for å utnytte sitasjonen ;) Det virker sikkert. Lurer på hvor lang tid det tar før første person får 8 prikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Cathan Det virker sikkert. Lurer på hvor lang tid det tar før første person får 8 prikker. Hvis en person får 8 prikker på et år, må han gjøre ganske mye dumt... Så da fortjener han nesten å miste lappen... Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by funkes Hehe! Ser daglig kontroller i Trondheim også nå...nå skal de statuere eksempler og drive skremselpropaganda på det værste for å utnytte sitasjonen ;) Skal holde meg unna jeg da ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by bjirn Hvis en person får 8 prikker på et år, må han gjøre ganske mye dumt... Så da fortjener han nesten å miste lappen... Å bli tatt i en fartskontroll hver 3. mnd holder jo lenge. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Jeg fikk høre at hun som innførte prikke systemet har selv klart å få to prikker, så det høres jo ut som et gjennom tenkt fra hennes side;) 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by bjirn Hvis en person får 8 prikker på et år, må han gjøre ganske mye dumt... Så da fortjener han nesten å miste lappen... 8 prikker over 3 år er vel det som er reglene, Så bli tatt i en fartskontroll hvert år + et eller annet til så er du i boks. - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaGirl Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Hvor lenge mister man lappen etter 8 prikker da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 6mnd mener jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Ja mener det var ca. et halvt år eller noe sant + at du får bot... 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Er det ikke sånn at når du har fått feks 4 prikker og hatt dem i to år, - og så får to til - så beholder du alle 6 i tre år etter at du fikk de to siste... - Oppsamling med andre ord. Dvs at de 4 første ikke forsvinner 3 år etter at du fikk dem, men du har dem i tre år etter siste prikk? . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Nei, tror heller at du har prikken din i tre år, og da blir den slettet... Altså hvis du får en prikk i mars, gjelder den til mars 2007, en i august, varer den til august 2007 fex... Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg