Gå til innhold

Nå er de i gang i Bergen. (prikk)

Ranger emnet


Cathan

Anbefalte innlegg

Tror eg må ha en tusj i bilen så eg kan teine prikker på di og....

 

Men er vel bare å kjøre fint og pyntelig da, se på veien, ikke drive med noe annent lige 20-30 km/t under fartsgrensen,

blinke i 1 min før du skal svinge og slik..... det er vel slik di vil ha det...

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Hehe!

Ser daglig kontroller i Trondheim også nå...nå skal de statuere eksempler og drive skremselpropaganda på det værste for å utnytte sitasjonen ;)

 

Det virker sikkert. Lurer på hvor lang tid det tar før første person får 8 prikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cathan

 

Det virker sikkert. Lurer på hvor lang tid det tar før første person får 8 prikker.

 

Hvis en person får 8 prikker på et år, må han gjøre ganske mye dumt... Så da fortjener han nesten å miste lappen...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

 

Hvis en person får 8 prikker på et år, må han gjøre ganske mye dumt... Så da fortjener han nesten å miste lappen...

 

 

8 prikker over 3 år er vel det som er reglene, Så bli tatt i en fartskontroll hvert år + et eller annet til så er du i boks.

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

 

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror heller at du har prikken din i tre år, og da blir den slettet... Altså hvis du får en prikk i mars, gjelder den til mars 2007, en i august, varer den til august 2007 fex...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår