Chosen Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Noen som kunne legge ut noen bilder av golfer som var senka 40mm og noen som var senka 60 mm , kanskje noen som er senka 60/40 også..? Så får jeg bare sett hvordan det ser ut :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Gå for 40.. 60 ser fetere ut men bilen skal jo være kjørbar.. Går du for 60mm så er du pålagt å kjøpe gult roterende lys for å ha på taket, siden bilen blir brøytebil.. :D Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 40 er for lite.. er vel 60 også... blir da ikke sååå lav med 60 mm...kommer jo litt ann på felger selvfølgelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by kimoajajaj Gå for 40.. 60 ser fetere ut men bilen skal jo være kjørbar.. Går du for 60mm så er du pålagt å kjøpe gult roterende lys for å ha på taket, siden bilen blir brøytebil.. :D PØH... Jo mer du senker bilen jo større penis har du.... 80 mm er jo kjørbart det:) så lenge man bruker stivere dempere og ikke org. shiiit med Mobilsentrum.no senkefjærer... Men ville godt for 60 hvis du skal velge mellom 40 og 60... 40 mm er jo standard på en golf contry:) hehe :D Kommer vell Lupoboy inn å skryter å sier han har større penis enn meg:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Jeg syns golf skal ha 55mm foran og 40mm bak. Så må det arbeides i hjulbuene så det kommer inn 16" felger som passer på 205 breie dekk. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Precious Jeg syns golf skal ha 55mm foran og 40mm bak. Så må det arbeides i hjulbuene så det kommer inn 16" felger som passer på 205 breie dekk. høyere bak enn foran.. nææ.. skal nå helst være likt rundt hele EDIT: Dessuten trengs det ikke mye arbeid for å få inn 16" med 205 dekk på enn 55 mm senka GOLF.. smatt jo rett inn 18" på min 80 mm golf.. Og der trengte jeg å arbeide litt ja:).. men ikke på en 55 mm senka golf..med 16" Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Precious Jeg syns golf skal ha 55mm foran og 40mm bak. Så må det arbeides i hjulbuene så det kommer inn 16" felger som passer på 205 breie dekk. Jeg syns man hvertfall må ha like mye senk foran og bak.Golfen er så høy i ræva... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 syns golfen blir så fort sigen bak hvis man kjører lik senking jeg, har 40/40 på min og måtte modifisere litt foran for å få riktige stuket på'n. skal ikke være mye forskjell, men litt ;) når snøen går, er det klart for 80mm foran og 60mm bak :D her er bilde av min i allefall god bakkeklaring foran :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Kjøp deg justerbart du... :D Slipper du alt køddet med 60 og 55 og 40 osv osv... Bare å skru i vei! ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Min er 40/60... Men jeg har lyst på justerbart men har hørt at de ikke er like bra og blir mye fortere ødelagt, i tillegg sier folk det er så j.... dyre. Så vet du hvor dyr de er?? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 grass er JUKS kaifred ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by vwgolf2 grass er JUKS kaifred ;) pøh! :cool: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 hør på axion, kjør 80mm. ingen problem det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Har 60 foran og 40 bak jeg.. Nøyer meg med det :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by AXi0N PØH... Jo mer du senker bilen jo større penis har du.... Er vel ikke slik det foregår.. :P Er vel mer, hvor mer du senker bilen din, hvor mindre penis har du..ettersom du ikke drar damer uten ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg