Gå til innhold

40mm & 60 mm senking..

Ranger emnet


Chosen

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Silver

MEN SKU HATT LAPPEN IGJEN, MISTET den i 153 i 80sone...hehe...

jajaja får pusle litt med jettan i mens... blir nok god cruise vogn!

Chroma 17" og chroma M3 speil... pistasj grønn.

kjøpte bilen i november, gått på brumendaln før.. måtte ha den..*

hehe*

 

det heter Brumunddal ;P men samma det.. så du har altså endt opp med den ja..hehe.. tapte vel litt penger han som du kjøpte den av tenker jeg.. kamerat av meg som hadde den før.. da den gikk på Hamar.. demobil fra RaceTech eller slik den bilen der mener jeg å huske..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kalerasten..

dommen ble lang...ca 1 år til jeg kan kjøre!! HUFF men jaja, får da rigga opp igjen jettan til den tid så..

Det er den uten dørhåndtak bak ja.

-RS fanger

-90 fanger bak

-GTI int.

-Grillist

-17" Felger (chroma, har hørt dem er svin dyre)

-Nettopp satt på M3 speil (chroma)

-Pistasj grønn

-60-105 senk fra kw, justerbart

*er det denne bilen du mener Thomas?

 

Demobil fra Race Tech ja...hmmmm.... hørte den var slik utstillingsbil en gang i tiden ja.. sikkert hvert dønn strøken før da? noen som har noen bilder fra før i tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

 

 

Tenkte jeg skulle skifte de lagrene her en dag - stakk på Møller å hørte på pris - de skulle faen meg ha nermere 700 kr stk for dem ... Det ble litt drøyt spør du meg ...

 

Kjøpte dem på Garviks Autospar for 240 kr stk. Virker meget bra.

Orginale VW deler er så sykt dyrt. Eksempel: Radiatoren til varmevifta: 900 kr hos VW, 500 kr hos Autospar, Radiatorserivce etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikvw

 

Kjøpte dem på Garviks Autospar for 240 kr stk. Virker meget bra.

Orginale VW deler er så sykt dyrt. Eksempel: Radiatoren til varmevifta: 900 kr hos VW, 500 kr hos Autospar, Radiatorserivce etc.

 

orginale vw deler er ikke alltid dyrt, jeg anbefaler å alltid sjekke

pris på orginaldeler før man kjøper noe annet. Ofte er delene

faktisk rimeligere orginalt enn uorginalt, og ingenting er vel

bedre enn orginalt? dette er i allefall mine erfaringer :)

men så klart er noen saker veldig dyrt orginalt da, dessverre

 

i dag bestilte man forresten 80/60 senkesett, med dempere og

fjærer... gleder meg som en unge til å få det montert :)

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 60mm fremme men jeg bor på en plass der bilen heller skulle vert hevet 60mm av og til, for veiene er helt fucket, jeg fikk lappen tirsdag og siden det har jeg tatt nedi fremme sikkert nærmere 10 ganger, ennå jeg kjørte dritt seint på de verste veiene og over fartsdumper....

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke altid farten har så mye å si - mye mer spor valget spør du meg... Kjøre lav bil er noe som ikke ligger for alle - for meg er det blitt en vane nå ... Sitter å "leser" veien og ser hvor det er humper og slikt jeg ikke vil treffe ... MEn du er jo fersk bak rattet - det kommer nok ...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har 60/40 på jettaen min. funker heilt fint men no er det 60 forran og 90 bak. demparane bak er gåen og har hatt dei i 1 1/2 år. og får dei ikkje på garantien.

og no står eg på klippelista til biltilsynet pga. senkinga, har ikkje vert på etterkonrtoll enda, skulle ha vert for ei månad sidan. er det nåken som kjenne til at man skal justere avlastningsventil til bremsane ved senking?

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Er ikke altid farten har så mye å si - mye mer spor valget spør du meg... Kjøre lav bil er noe som ikke ligger for alle - for meg er det blitt en vane nå ... Sitter å "leser" veien og ser hvor det er humper og slikt jeg ikke vil treffe ... MEn du er jo fersk bak rattet - det kommer nok ...

 

kjenner til det

var litt vanskelig i starten, men gikk seg til.

kikker mer rett foran bilen enn langt fremme kanskje? ;)

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

eg har 60/40 på jettaen min. funker heilt fint men no er det 60 forran og 90 bak. demparane bak er gåen og har hatt dei i 1 1/2 år. og får dei ikkje på garantien.

og no står eg på klippelista til biltilsynet pga. senkinga, har ikkje vert på etterkonrtoll enda, skulle ha vert for ei månad sidan. er det nåken som kjenne til at man skal justere avlastningsventil til bremsane ved senking?

 

Den er justert på min ...

 

Juster den til den ikke strammer lenger ved tom bil ... er du litt teknisk forstår du det når du ser den ...

 

( etter at du senket den tror denne ventilen at bilen er mye lastet bak og øker derfor bremsekraften bak )

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silver

Hei Kalerasten..

dommen ble lang...ca 1 år til jeg kan kjøre!! HUFF men jaja, får da rigga opp igjen jettan til den tid så..

Det er den uten dørhåndtak bak ja.

-RS fanger

-90 fanger bak

-GTI int.

-Grillist

-17" Felger (chroma, har hørt dem er svin dyre)

-Nettopp satt på M3 speil (chroma)

-Pistasj grønn

-60-105 senk fra kw, justerbart

*er det denne bilen du mener Thomas?

 

Demobil fra Race Tech ja...hmmmm.... hørte den var slik utstillingsbil en gang i tiden ja.. sikkert hvert dønn strøken før da? noen som har noen bilder fra før i tiden?

 

Morn Roger!

 

Ikke mange med Chroma felger på lhmr da! hehe

 

Så bilen en dag jeg var nede på auto'n.. spesiel farge blir nok en tøff kjerre det!

 

Jeg har foresten bestilt 60/40 til mi kjerre.. blir nok tøft. og kansje litt stivt får vi håpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til gode og rimelige senkefjærer (40mm) og noen gode dempere? Ønsker ikke senke spes, men en stivere bil ville ikke vært å forakte. Må gjennom en forstillingskontroll før 85'in skal på veien i mars så tenkte jeg skulle ta detta i samme slengen. (optisk forstilling koster jo 1200 kroner hos VW forhandler) Bør jeg bry meg med å bytte evt. gåne lager når jeg har av fjører og dempere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår