Gå til innhold

40mm & 60 mm senking..

Ranger emnet


Chosen

Anbefalte innlegg

Jeg kom akkuratt inn fra garasjen. Monterer nye dempere og fjærer. Bilen blir 60 mm lavere. Kan ta bilde av det når jeg får den ut av garasjen igjen. Og til kimojajaja kan jeg si at gult lys er 100% uaktuelt her, er faen ikke noe snø, bare slaps og salt sørpe.

Har kjørt brøytebil med en annen golf en gang.... meget lav og nysnø. Gti spoileren funka godt som brøyt. Snøen spruta over dørene.... så helt statens vegvesen ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Junior High

Min er 40/60...

Men jeg har lyst på justerbart men har hørt at de ikke er like bra og blir mye fortere ødelagt, i tillegg sier folk det er så j.... dyre.

Så vet du hvor dyr de er??

 

Justerbare høyde/hardhet kommer fort opp mot 10.000, men da får du kvalitet :) Det har jeg lyst på! Må ha det på den kommende banegolfen. Til bruksbilen kunne jeg ikke tenke meg noe mer enn 40mm senking. Når vinteren kommer med dårlige veier og humper og hull, så er det kjekt å ha litt å gå på. Kan jo få ryggprolaps av mindre...

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

 

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cheron

Har 60 foran og 40 bak jeg.. Nøyer meg med det :)

 

Samme har jeg også - med 9 x 16 felger og 215 dekk ... Fult kjørbar min også.

 

Senk mer fremme en bak - golf 2 blir ofte segne bak - dette syntes ivertfall jeg er lite pent ...

 

 

Senk 60/40 slik vi har gjort - med fult sett med fjærer og dempere så blir bilen grei å kjøre og passe lav ...

 

( må selfølgelig bruke vet over fartshumper ... men en bil er da ikke lav nok om du kommer over en farts hump i 30 km/t uten å subbe nedpå ??? )

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

 

Er vel ikke slik det foregår.. :P

 

Er vel mer, hvor mer du senker bilen din, hvor mindre penis har du..ettersom du ikke drar damer uten ;)

 

PØH.. tullprat :D

 

skal man senke, så skal man senke... skal man drive på med 40 mm kan du like gjerne slenge på stivere fjærer i stedet.. ser ingen forskjell på org. og 40mm.. :)

 

Ps. har dame;)

 

Å nei hu er ikke en fjortiss som digger bilen min for den er senket 80 mm...

 

Men tror hu dumper meg om jeg skifter til 60 mm azz:)

 

2 år i mars:)

 

Originally posted by Sonick

 

 

( må selfølgelig bruke vet over fartshumper ... men en bil er da ikke lav nok om du kommer over en farts hump i 30 km/t uten å subbe nedpå ??? )

 

Sant det.. fartsdumpere skal tas SIKKSAKK :)...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 60 senk på GTI'n min og 215/40 dekk og 7,5" felg, går fin fint,med litt kapping av innerskjermene.. er bare 60mm jamex og jamex dempere da... ikke stivt nok syns jeg.

 

Men på Jettan min har jeg justerbare KW fra 60mm-105mm, og den er stiv å god og 17" felgs og 205/40 dekk...FUNKER FETT SOM FAEN. du får faen meg det du betaler for da..stiv og deilig bil og

kjøre!!

MEN SKU HATT LAPPEN IGJEN, MISTET den i 153 i 80sone...hehe...

jajaja får pusle litt med jettan i mens... blir nok god cruise vogn!

Chroma 17" og chroma M3 speil... pistasj grønn.

kjøpte bilen i november, gått på brumendaln før.. måtte ha den..*

hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eek

 

trukke gti-leppa skal vekk :p

men er vel ca. 10cm klaring.. kan godt senken 50mm til? ;)

Ok da, når jeg ser enda nærmere etter så går det nok enda mer om leppa er vekk, og sikkert 20 til uten.. ;)

Sikkert veldig anvendbart :cool:

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikvw

Jeg vil vertfall anbefale dempere, du går ned ganske så mye, tror senk opptil 40 går helt greit uten at ting blir føkka hvis du ikke har dempere. Regn med å måtte skifte nye fjørbeinslagere og.... er ikke få golfer som har slitne sånne.

 

 

Tenkte jeg skulle skifte de lagrene her en dag - stakk på Møller å hørte på pris - de skulle faen meg ha nermere 700 kr stk for dem ... Det ble litt drøyt spør du meg ...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silver

har 60 senk på GTI'n min og 215/40 dekk og 7,5" felg, går fin fint,med litt kapping av innerskjermene.. er bare 60mm jamex og jamex dempere da... ikke stivt nok syns jeg.

 

Men på Jettan min har jeg justerbare KW fra 60mm-105mm, og den er stiv å god og 17" felgs og 205/40 dekk...FUNKER FETT SOM FAEN. du får faen meg det du betaler for da..stiv og deilig bil og

kjøre!!

MEN SKU HATT LAPPEN IGJEN, MISTET den i 153 i 80sone...hehe...

jajaja får pusle litt med jettan i mens... blir nok god cruise vogn!

Chroma 17" og chroma M3 speil... pistasj grønn.

kjøpte bilen i november, gått på brumendaln før.. måtte ha den..*

hehe*

 

Den uten håndtak på bakdørene Roger??

 

Hva ble dommen din forresten?

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår