eirikvw Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Jeg kom akkuratt inn fra garasjen. Monterer nye dempere og fjærer. Bilen blir 60 mm lavere. Kan ta bilde av det når jeg får den ut av garasjen igjen. Og til kimojajaja kan jeg si at gult lys er 100% uaktuelt her, er faen ikke noe snø, bare slaps og salt sørpe. Har kjørt brøytebil med en annen golf en gang.... meget lav og nysnø. Gti spoileren funka godt som brøyt. Snøen spruta over dørene.... så helt statens vegvesen ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Junior High Min er 40/60... Men jeg har lyst på justerbart men har hørt at de ikke er like bra og blir mye fortere ødelagt, i tillegg sier folk det er så j.... dyre. Så vet du hvor dyr de er?? Justerbare høyde/hardhet kommer fort opp mot 10.000, men da får du kvalitet :) Det har jeg lyst på! Må ha det på den kommende banegolfen. Til bruksbilen kunne jeg ikke tenke meg noe mer enn 40mm senking. Når vinteren kommer med dårlige veier og humper og hull, så er det kjekt å ha litt å gå på. Kan jo få ryggprolaps av mindre... Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Cheron Har 60 foran og 40 bak jeg.. Nøyer meg med det :) Samme har jeg også - med 9 x 16 felger og 215 dekk ... Fult kjørbar min også. Senk mer fremme en bak - golf 2 blir ofte segne bak - dette syntes ivertfall jeg er lite pent ... Senk 60/40 slik vi har gjort - med fult sett med fjærer og dempere så blir bilen grei å kjøre og passe lav ... ( må selfølgelig bruke vet over fartshumper ... men en bil er da ikke lav nok om du kommer over en farts hump i 30 km/t uten å subbe nedpå ??? ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! Er vel ikke slik det foregår.. :P Er vel mer, hvor mer du senker bilen din, hvor mindre penis har du..ettersom du ikke drar damer uten ;) PØH.. tullprat :D skal man senke, så skal man senke... skal man drive på med 40 mm kan du like gjerne slenge på stivere fjærer i stedet.. ser ingen forskjell på org. og 40mm.. :) Ps. har dame;) Å nei hu er ikke en fjortiss som digger bilen min for den er senket 80 mm... Men tror hu dumper meg om jeg skifter til 60 mm azz:) 2 år i mars:) Originally posted by Sonick ( må selfølgelig bruke vet over fartshumper ... men en bil er da ikke lav nok om du kommer over en farts hump i 30 km/t uten å subbe nedpå ??? ) Sant det.. fartsdumpere skal tas SIKKSAKK :)... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 60/60 mye godt igjen! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 smooth! Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Hvis jeg skal senke 60/60 .. Da burde jeg kjøpe senkesett med dempere...? Ell så blir det vel no helvete og kjøre...? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Jeg vil vertfall anbefale dempere, du går ned ganske så mye, tror senk opptil 40 går helt greit uten at ting blir føkka hvis du ikke har dempere. Regn med å måtte skifte nye fjørbeinslagere og.... er ikke få golfer som har slitne sånne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by eek 60/60 mye godt igjen! niiice! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 har 60 senk på GTI'n min og 215/40 dekk og 7,5" felg, går fin fint,med litt kapping av innerskjermene.. er bare 60mm jamex og jamex dempere da... ikke stivt nok syns jeg. Men på Jettan min har jeg justerbare KW fra 60mm-105mm, og den er stiv å god og 17" felgs og 205/40 dekk...FUNKER FETT SOM FAEN. du får faen meg det du betaler for da..stiv og deilig bil og kjøre!! MEN SKU HATT LAPPEN IGJEN, MISTET den i 153 i 80sone...hehe... jajaja får pusle litt med jettan i mens... blir nok god cruise vogn! Chroma 17" og chroma M3 speil... pistasj grønn. kjøpte bilen i november, gått på brumendaln før.. måtte ha den..* hehe* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by eek 60/60 mye godt igjen! Bort med den nederste svarte plastleppa så får du gode 20-30 mm til ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by dalan Bort med den nederste svarte plastleppa så får du gode 20-30 mm til ;) trukke gti-leppa skal vekk :p men er vel ca. 10cm klaring.. kan godt senken 50mm til? ;) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by eek trukke gti-leppa skal vekk :p men er vel ca. 10cm klaring.. kan godt senken 50mm til? ;) Ok da, når jeg ser enda nærmere etter så går det nok enda mer om leppa er vekk, og sikkert 20 til uten.. ;) Sikkert veldig anvendbart :cool: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by eirikvw Jeg vil vertfall anbefale dempere, du går ned ganske så mye, tror senk opptil 40 går helt greit uten at ting blir føkka hvis du ikke har dempere. Regn med å måtte skifte nye fjørbeinslagere og.... er ikke få golfer som har slitne sånne. Tenkte jeg skulle skifte de lagrene her en dag - stakk på Møller å hørte på pris - de skulle faen meg ha nermere 700 kr stk for dem ... Det ble litt drøyt spør du meg ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Silver har 60 senk på GTI'n min og 215/40 dekk og 7,5" felg, går fin fint,med litt kapping av innerskjermene.. er bare 60mm jamex og jamex dempere da... ikke stivt nok syns jeg. Men på Jettan min har jeg justerbare KW fra 60mm-105mm, og den er stiv å god og 17" felgs og 205/40 dekk...FUNKER FETT SOM FAEN. du får faen meg det du betaler for da..stiv og deilig bil og kjøre!! MEN SKU HATT LAPPEN IGJEN, MISTET den i 153 i 80sone...hehe... jajaja får pusle litt med jettan i mens... blir nok god cruise vogn! Chroma 17" og chroma M3 speil... pistasj grønn. kjøpte bilen i november, gått på brumendaln før.. måtte ha den..* hehe* Den uten håndtak på bakdørene Roger?? Hva ble dommen din forresten? Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg