Helios Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 HR eller eibach fjører.. og klart.. har du no gåene lager er det jo like greit å bytte med en gang.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Hva med dempere? Er det forresten mulig å bestille dempere med ferdig monterte fjærer på? Da slipper jeg spes. verktøy til å klemme sammen fjærene ved skifte på forhjulene. Bare og ta av de gamle og sette på nye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Pleier ikke være noe problem dette. Du må som regel sette over øvre fjær skål - så vanskelig å få ferdige sett ... Har bare brukt hånd makt jeg å presset fjæren litt sammen - så går mutteren på gjenger ... Verste er å få av de org fjærene - de kan ofte være litt hissige ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Ja, jeg kan skjønne at det er mulig å sette på fjærene uten verktøy. Men å ta av de gamle kan jo være et risikabelt prosjekt. Men siden jeg bytter både demper og fjærer kan vel alt monteres av uten at det blir noe sprettne fjærer i lufta? Da er det altså mulig å montere på fjærer uten disse spesialklemmene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 hvor mye senking tror dere det er på denne da? kjøpte bilen sånn så jeg aner ikke selv. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 har ingen formening om det selv, men utroli pene felger :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 var litt jalla ninja samurai felger..men jeg tipper 60mm senking :P ikkeno vondt ment med ninja samurai felg :P så bare ut som en ninjastjerne ellerno :p hehe Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 eg ville ikke tat av orginalfjørene uten å hatt noe verktøy til å holde dem sammen, det ER livsfarleg å ta va uten, trefer dem hodeskallen er du ute og flyr :eek: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Ja, var nettopp det jeg trodde. Hehe.. Satser derfor på å få tak i spes. verktøyet. Senking skal det bli uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 35-40 mm senking med Eibach/H&R Stabstage og Weichers fjærbeinsstag. Da kan du kjøre i sirkler rundt nissene med 60 og 80 mm senking Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyrus Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Tror jeg ville kostet på meg en slik en. Er jo ikke så dyrt og letter arbeidet ganske mye. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=503&iItemId=21662 Siter 1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat 1996 Audi A4 Avant 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by cyrus Tror jeg ville kostet på meg en slik en. Er jo ikke så dyrt og letter arbeidet ganske mye. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=503&iItemId=21662 haha? Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Elanzer, jeg tok av dine uten spesialverktøy, skrudde bolten så langt ut jeg fikk dem, lente meg oppå med hansker o.l. og fikk en kamerat til å skru siste biten av boltene, et lite hopp og de var av. Fordemperene var verre, disse er hissige, satte først den ene fast med en tvinge, men da jeg skulle ha tvinga av igjen, sklei denne og fjøra føyk metervis inne i garasjen, med heftig rekyl i dempere. Den andre brukte jeg to tvinger på, vanlige snekkertvinger, det gikk fint, men var halvredd når jeg slakka dem. Vil alikevel anbefale sånne fjør klemmer. de koster så godt som ingenting på biltema, og gjør jobben veldig udramatisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 trodde mordi hjalp deg å skru av siste bolten ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Hu skudde på ein på senkesettet mens eg holdt det sammen, lillebroren min hjalp på den andre, konge detm heile familien i aksjon rundt min vw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg