Gå til innhold

40mm & 60 mm senking..

Ranger emnet


Chosen

Anbefalte innlegg

Originally posted by lordbongo

hvor mye senking tror dere det er på denne da?

 

sommerfelg.JPG

 

kjøpte bilen sånn så jeg aner ikke selv.

 

jon

 

Hadde hjelpt hvis du hadde skrevet hva dimensjon det er på dekka ... Men går ut fra at d er omtrent 205/40-16 ?

 

I så fall tror jeg den er senket 40 mm ...

Min er 60 - da går skjerm kanten rett ut fra flaten på dekket ...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by |nF

Hvordan er senkesettet m/dempere fra http://www.autospar.no ?

Er de greie kvalitetsmessig. Jeg vurderer de.(golf II)

 

Står ikke noe om det på sidene, men ut fra bildene ser det ut til å være Supersport senkesett. De har dårlig rykte i Tyskland.

 

Jeg sier som vanlig: "Buy cheap, Buy twice"

 

Spar heller op noen kroner ekstra og kjøp et H&R Cupkit, eller kjøpt H&R kittet direkte fra Tyskland

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autospar solgte Supersport til golf 2 en kort periode, tok inn et parti, og det ble med det ene. Nå selger de AP sine senkesett og dempere, slik de gjorde før de tok inn supersport, stive og greie på min bil vertfall.... til å være såpass billig må det være en ok løsning til den dagen vi blir rike og vil ha gewhindefahrwerke av beste sort. (er ikke tysk ekspert så mulig det var feil.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg bruker senke fjærer fra autospar, 40mm, dem har sunket en GOD del :D men det er bare positivt :) men dem er stive nok, etter min kjøring for øgebliket, kommer nok til å sette i et nytt senkesett når den skal "restureres" :D (senkesett, fangere, G60skjermberddere, skjørt osv) da trur eg at eg går ned til jaffal 60mm fjører + dempere :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by |nF

Hvordan er senkesettet m/dempere fra http://www.autospar.no ?

Er de greie kvalitetsmessig. Jeg vurderer de.(golf II)

 

 

eg har autospar sitt senkesett på min bil 60/40mm og det er INXX sitt. stod det på pakken i vertfall. settet er heilt fine men på min bil har dei stått på i 1,5 år og no må eg skifte ut bakdemparane fordi dei er øydelagt og eg har fått nye send fra autospar.

demparane blei plutselig så mjuke at bilen såg skam senka bak, man såg nesten ikkje gummien øverst på dekket.

klaga før garantien gjekk ut men så gjekk det i surr og eg sendet ikkje fleire maila til dei før rett etter nyttår og da fikk eg beskjed at garantien var gått ut. men så fekk eg nokre mekaninkara til så sjå på demparane og dei sa at det var reklamasjonssak og demparane hadde bare kjørt ca 20000km.

sendte mail til autospar og har no fått nye på reklamasjonen. topp service av autospar!!!! :)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår