Atle3 Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Volvo er jo seldølgelig verdens beste, men når jeg mener amerikansk er ford bedre en chevrolet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
77-Vette Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Nja.. hver sin smak! hyundain er sikkert vel og bra den.. men mangel på power og sjel! plastiskfantastisk som jeg rett og slett skulle kjørt over uten å merke det med Dodgen min, hehe! forøvrig vurderes enda et tilskudd fra usa til bilparken her:)En International Harvester lastebil.. Tillatt totalvekt 7,5 tonn Den Int'n var grådig tøff! Volvo er jo seldølgelig verdens beste, men når jeg mener amerikansk er ford bedre en chevrolet. Vel, vi kan jo ikke alle være enige... Siter 1977 Chevrolet Corvette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Blir spenende å se hva som skjer framover ja. Man kan vel kanskje ane at ettersom staten har aksjemajoriteten i GM så vil det komme en helt annen modellserie av biler derfra. Største kampen kommer nok til å stå om hvorvidt større pickuper vil være et segment som kommer til å tillbys kundene ettersom regjeringen ønsker å kunne være selvforsynt med energi. At energiforbruket må ned også på bilparken for å klare dette tror jeg blir et krav etterhvert. Ev. andre energikilder. Kaskje komunismen snik innføres i USA slik et er blitt her på berget! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eddiecus Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Volvo er jo seldølgelig verdens beste, men når jeg mener amerikansk er ford bedre en chevrolet. Det er bra ikke alle er like:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
77-Vette Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Kaskje komunismen snik innføres i USA slik et er blitt her på berget! Måtte gud forby! (gjør korsets teg) Siter 1977 Chevrolet Corvette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Spør du meg er denne TØFF :) Når det er sagt, er det bil jeg virkelig har respekt for er det C6 Corvette, skal visst være genial med tanke på hvor rask den er i forhold til hvor mye du betaler (iallfall i USA). Jeg har heller ikke noe imot Saab eller Daewoo.. Poenget var bare at det virker som om GM har spredd seg litt for mye, enn å konsentrere seg om å lage få men gode produkter. Toyota har en brøkdel av modellutvalget til GM, men selger likevel mer. Skal ha pick-up etterhvert, men da en japansk, B-serie, L200 osv, tåler en støyt og har plan, men er samtidig billige i drift. Japanske mini-trucks er forøvrig ekstremt populært i USA.. Drømmer også om å bygge meg en 20/30-talls Ford Tudor, så noen bås får man ikke puttet meg i :wank hehe Den der kom ikke sånn fra samlebåndet ;) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg