JENSSEN Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Hei, nå har jeg tenkt en del, og har funnet ut at jeg skal ta import av bil:D fra tyskland:P jeg er norsk, og bor i sverige:D:D (flott spør du meg) men det som er poenget, ER er det noen som veit hvordan reglene er? jeg har svensk pass, og det tullet der,, har også hørt fra noen at vist bilen er nyere enn 1/2 gammel, og kjørt mindre enn 60.000 km, så må man betale moms og toll,, så er det noen som har et godt svar på det? og hvor man egentlig bør kjøpe henn i tysland,,,:D tusen takk=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 kos deg med denne du.. hehe http://www.toll.no/templates_tad/registrationtax.aspx?id=79&epslanguage=NO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 menne det er inn til norge,, tenker på inn te sverige,, jeg bor som sagt i sverige=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 å f..n det fikk ejeg ikke med meg :D.. spørre på svensk bilforum da kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 å f..n det fikk ejeg ikke med meg :D.. spørre på svensk bilforum da kansje? x2, vi har vel ikke svar på regler i alle verdens land =P men du må vel betale mva og toll uansett? Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Er ikke toll i Sverige mener jeg, kun moms. Kan høre med en kompis som også er Svensk. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Du må passe på å få refundert den tyske momsen. Det er ikke mulig på privateide tyske biler, kun leasingbiler og biler eid av foretak. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg