Gå til innhold

vask, polering og voks

Ranger emnet


abflex

Anbefalte innlegg

nå ble det en del nytt her. hehe. koster jo cash det greiene her også. ;) men bilen ser jo utmerket ut etterpå også.

 

hva er forskjellen på scrath X og lakkrens?

 

ja er mye,og koster litt,men jeg ser på det mer som en inverstering enn en utgift,fordi bilen holder seg jo mye bedre selvfølgelig ;)

 

for å gi deg et lett svar,så kopierer jeg bare infoen om de produktene du lurer på :

 

Deep Crystal System paint cleaner - step 1

Vårt tre-trinns system er utviklet for seriøse entusiaster som ønsker de beste resultater! Step 1: Denne lakkrensen inneholder ikke slipemidler, og er ytterligere forbedret for å gi enda sterkere resultat uten kjemisk lukt. Den fjerner skånsomt vei-skitt, forurensning, lettere oksidering, virvler, lettere riper og skrammer og fornyer ødelagt og matt overflate. Klargjør alle lakktyper for polering og voksing.

 

Scratch- X

Fjerner enkelt lettere riper, skrammer og virvler. Meguiar’s eksklusive Microscopic Diminishing Abrasive Technology (MDAT) med forbedret skjærekant, fjerner overflateskader og fremmer farge og klarhet i lakken.ScratchX er ikke et produkt som bare legger seg over og skjuler skaden og skrubber heller ikke moderne lakk-overflater.

Det står her at bremser bare er ekstrautstyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakkrens,da mener du nr 1 i den 3.delte serien sant?husker ikke hva den heter,men har nr1. jeg også,men har igrunn aldri brukt denne.. tenke å ta i bruk på min "gamle" bil,den nye har jeg følt ikke trenger det,men kanskje jeg skulle ha prøvd alikevel =)

 

Og lurer meg på om jeg ikke har sett feil,at det er denne som heter trim detailer som du nevner som jeg opprinnelig mener.. har ikke dette produktet selv,men fikk prøve det på gatebil som "demo". hun anbefalte meg ihvertfall å bruke Eudurance over,som en ekstra beskyttelse.

 

Deep Crystal Step1 ja :) Jeg pleier å si at å polere urenset lakk er som å olje råttent treverk (drøyt, men får frem poenget.)

 

Er sikkert Liv i Panvulk du har snakket med på Gatebil da, men endurance skal man ikke bruke på vinyl, kun gummi. Det blir skrekkelig blankt på vinylen, har lettere for å skjolde og suger til seg støv ;)

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deep Crystal Step1 ja :) Jeg pleier å si at å polere urenset lakk er som å olje råttent treverk (drøyt, men får frem poenget.)

 

Er sikkert Liv i Panvulk du har snakket med på Gatebil da, men endurance skal man ikke bruke på vinyl, kun gummi. Det blir skrekkelig blankt på vinylen, har lettere for å skjolde og suger til seg støv ;)

 

hehe det var da veldig dramatisk,men du fikk absolutt frem poenget ditt ;) mulig jeg må polere bilen min igjen snart da,og gå over med lakkrens også,for å se om bilen min blir ENNÅ blankere..f.eks til gatebil våler =)så kanskje jeg har litt sjangs å få en pokal til i år da,hehe

Det står her at bremser bare er ekstrautstyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det var da veldig dramatisk,men du fikk absolutt frem poenget ditt ;) mulig jeg må polere bilen min igjen snart da,og gå over med lakkrens også,for å se om bilen min blir ENNÅ blankere..f.eks til gatebil våler =)så kanskje jeg har litt sjangs å få en pokal til i år da,hehe

 

Bilen din så kjempebra ut på Rudskogen i hvert fall. :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår