dirtyfunker Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 (endret) Er det mulig å dempe lyden på et åpent filter? Greit at det bråker litt, men det trenger ikke høres ut som Il Tempo Gigante når det er en corsa=P Hvis jeg forlenger røret fra lmm med en silikonslange så langt som mulig, vil motoren bråke mindre? Endret Juni 2, 2009 av dirtyfunker Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Eller vil du bare flytte hvor lyden kommer fra? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Eller vil du bare flytte hvor lyden kommer fra? Vet ikke, er jo egentlig derfor jeg spør;) Kan jo hende at silikonslangene hjelper litt som lyddemping!? Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Lenger rør vil bare gi mere resonans. Bygg det inn i ei plexiglasskasse og legg rør fram til kaldluft. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Corsa bråker noe jævlig med åpent filter.. spesielt de 3 sylindra 1.0liter motorene! :D Det beste er vel orginalt.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 orginalt, punktum. korfor ha åpent filter når du ikkje vil ha lyd? effekt får du uansett ikkje på en standard corsa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Vet ikke, er jo egentlig derfor jeg spør;) Kan jo hende at silikonslangene hjelper litt som lyddemping!? Unnskyld, men bruk hue. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Unnskyld, men bruk hue. dust. Takk for svar Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 dess mindre motor dess mer lyd får man. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 dess mindre motor dess mer lyd får man. heh, ford 2,9 motoren min bråka noe infernalsk med åpent luftfitler. Volvoen (med mindre motor) gjorde ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 heh, ford 2,9 motoren min bråka noe infernalsk med åpent luftfitler. Volvoen (med mindre motor) gjorde ikke det. er jo ikke noe regel, men er ikke så sjeldent, kan foreksempel være mye dypere lyd i en 1,0 enn en 1,6 av samme merke. Den motoren jeg har vært borti med grommest/dypest lyd er DOHC 8V ford. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 er jo ikke noe regel, men er ikke så sjeldent, kan foreksempel være mye dypere lyd i en 1,0 enn en 1,6 av samme merke.Den motoren jeg har vært borti med grommest/dypest lyd er DOHC 8V ford. Da har du ikke hørt corsa 1.0! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg