Gå til innhold

[Bilen er kjøpt :) ]Skal jeg gå for denne? Audi A4 1.6 2003 mod.

Ranger emnet

Papirkurven

Anbefalte innlegg

Wow.. Ser dere snakker om bilen min?:)

Budsjett på 150,- inkl omreg og hele pakken da eller?

edit: Slenger ved et par bilder..

DSC00799-1.jpg

IMG_7359.jpg

IMG_7360.jpg

IMG_7381.jpg

IMG_7348.jpg

IMG_7379.jpg

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva tror dere om dette tilbudet? Dere som har erfaring med Audi.

Det eneste som trekker ned er vell motorstørrelsen, men det får nå bare være.

Snakket med selger idag, og det var en som skulle se på den idag, og ba meg ringe tilbake i morra for å høre om bilen er solgt eller ikke.

Skal kjøpe meg ny bil nå, og er ute etter noe som holder. :) Dette blir min 2. bil. (Er 19 år)

Så hva sier dere? Er dette en bil av bra kvalitet? Noen feil / problemer med disse jeg bør være obs på?

Takker for svar :)

Jeg syns prisen for denne var relativt høy. Da ville jeg også heller gått for Jean sin!

Jean sin er kanskje kjørt dobbelt så mye, men det har ikke så stor betydning. Audi er en av de bilene som ruster minst og Jean har tatt GODT vare på sin.

Du kan jo bla deg gjennom de 116 sidene om bilen hans :D

http://www.bilforumet.no/a4-s4-rs4-a5-s5-2001/188092-valer-shine-jean-daniel-s-a4-b6-avant-02-a.html

Endret av Legolego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Min er kjørt 104.000km men er også 2002modell. (ikke at det har så mye å si med 1 år.) Bilen skal også på verksted i morgen for skifte av bremse klosser og skiver samt service som er oljeskift. Om du er intr så er det bare å ringe eller sende meg en PM så kan vi se hva vi finner ut av. :)

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=885494

Endret av JeanDaniél

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din ser helt rå ut hvertfall. Liker veldig godt felgene dine! :D Men problemet er jo at du bor så sinnsykt langt unna meg. :P

Ang. prisen så koster denne audien jeg skal muligens kjøpe meg nå 149.000. Da med omreg. så vil det bli en ca. 155.000. Skal låne penger fra en i familien. Så det spørs egentlig hvor mye han er villig til og låne meg. :)

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din ser helt rå ut hvertfall. Liker veldig godt felgene dine! :D Men problemet er jo at du bor så sinnsykt langt unna meg. :P

Ang. prisen så koster denne audien jeg skal muligens kjøpe meg nå 149.000. Da med omreg. så vil det bli en ca. 155.000. Skal låne penger fra en i familien. Så det spørs egentlig hvor mye han er villig til og låne meg. :)

Takk for det:) Ja det blir ett stykke, men om det skulle være av interesse så har jeg ikke noe problem med å møte deg en plass i Norge for evt levering av bil. Om denne skulle være av interesse for deg så ikke vær redd for å ta kontakt:)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17694323

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes uansett at 150.000 er mye å gi for en 1,6L.

Man får jo 1,8t med quattro(!) for nesten samme pris:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17332797

Og går du opp bitte litt så får du jo denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17480811

Endret av Legolego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siklet litt på den første du linket til der ja. Men når den er såpass langt unna meg og at det er privat person som selger, er det liten sjangs jeg kommer til å vurdere den. Det finnes alt for mye personer som tenker kun penger osv og gud vet hva de har gjort / hva som feiler bilen. :P

Skal jeg kjøpe noe fra en privat person vil jeg helst at det skal være så nærme som mulig, så jeg kan se på bilen og vurdere den.

Har mest lyst og kjøpe fra en bilforretning, så jeg får garanti og sånt. Føler meg litt "tryggere" da. :P

Som f.eks på min forrige bil. Da kjørte jeg mange timer til namsos for å se på bilen. Og siden jeg var så desperat etter å få kjøpt meg bil så gjorde jeg det. Og 8-9 måneder senere, gikk drivverkte og det ene hjulelageret til hælvette. 45K rett i dass. :(

Og siden jeg er lærling og tjener usselige 10.000kr i måneden så har jeg lyst på noe som holder så jeg slipper alle disse unødvendige reperasjonene. Noe småting må jeg jo regne med går sunt.

Audi A4 1.6 2003 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger et kjappt svar nå før jeg ringer selger.

Vist jeg sier til selgeren at jeg skal kjøpe bilen, og han gjør den klar for henting. Har jeg noe angrerett på bilen vist jeg finner noe feil med den etter at jeg har hentet den? Siden det er fra en forhandler og ikke privatperson.

Endret av Papirkurven

Audi A4 1.6 2003 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger et kjappt svar nå før jeg ringer selger.

Vist jeg sier til selgeren at jeg skal kjøpe bilen, og han gjør den klar for henting. Har jeg noe angrerett på bilen vist jeg finner noe feil med den etter at jeg har hentet den?

Si at du ønsker å kjøpe bilen, så sant den er i den forfattningen som du har blitt fortalt og at du ønsker å se på den før du tar endelig avgjørselse. Jeg ville ha tatt en NAF test o.l for å være "helt" sikker på at ting er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg har ikke noe som helst garanti, reklamasjon eller angrerett ved kjøp av bruktbil av en forhandler?

Tingen er at de som skulle se på bilen idag måtte vente til i morra istede. Så sa han og at første mann får bilen, så derfor har jeg lyst til og bare si at jeg vil kjøpe den nå! :P For jeg kommer meg ikke dit før i morra i hall 6 tiden. Og da har de folka sikkert allerede vært der og kanskje kjøpt den. :O

Audi A4 1.6 2003 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg har ikke noe som helst garanti, reklamasjon eller angrerett ved kjøp av bruktbil av en forhandler?

Tingen er at de som skulle se på bilen idag måtte vente til i morra istede. Så sa han og at første mann får bilen, så derfor har jeg lyst til og bare si at jeg vil kjøpe den nå! :P For jeg kommer meg ikke dit før i morra i hall 6 tiden. Og da har de folka sikkert allerede vært der og kanskje kjøpt den. :O

Kjøpsloven gjelder jo. Les den her :) http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/1023824302.54/1025851213.08

Hvis det er dokumentasjon på at bilen er godt fulgt opp med bl.a service og vedlikehold generelt så er det nok ganske greit :)

Jeg kjøpte bilen min usett, kun bilde, men selgeren tok tilstandskontroll hos Møller på bilen som har sendte til meg. Siden den viste at bilen var i god stand kjøpte jeg den usett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var det gjort. :P

Snakket med selger nå, han skal holde av bilen. Skal hente den i morra (den jeg linket til i første post). :D

Får håpe jeg lykkes bedre med dette kjøpe enn det jeg gjorde med forrige bilkjøp. :P

Gratulerer så mye med ny bil :D

Du vil nok lykkes bedre med dette kjøpet ja :) Da må du lage tråd om den med noen bilder når du får hentet den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ny bil :D

Du vil nok lykkes bedre med dette kjøpet ja :) Da må du lage tråd om den med noen bilder når du får hentet den ;)

Takk ^^, Skal gjøre det ja. :) Litt synn det er så stykt vær nå da. Haggler som faen her ute nå. Vil at det skal bli sol så jeg kan få tatt skikkelige bilder. :P

Gleder meg sykt til og få kjørt denne bilen. Har aldrig kjørt audi før. :O Tipper forskjellen på min nåværende bil (Opel Calinbra 92 mod. som er gåen) og denne kommer til å bli en syk forskjell. :P

Men nye felger er hvertfall noe jeg skal prioritere aller først på bilen. De som er på bilde var ikke noe særlig, imo. :op:

Audi A4 1.6 2003 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider