Gå til innhold

[Bilen er kjøpt :) ]Skal jeg gå for denne? Audi A4 1.6 2003 mod.

Ranger emnet


Papirkurven

Anbefalte innlegg

Takk ^^, Skal gjøre det ja. :) Litt synn det er så stykt vær nå da. Haggler som faen her ute nå. Vil at det skal bli sol så jeg kan få tatt skikkelige bilder. :P

 

Gleder meg sykt til og få kjørt denne bilen. Har aldrig kjørt audi før. :O Tipper forskjellen på min nåværende bil (Opel Calinbra 92 mod. som er gåen) og denne kommer til å bli en syk forskjell. :P

 

Men nye felger er hvertfall noe jeg skal prioritere aller først på bilen. De som er på bilde var ikke noe særlig, imo. :op:

 

Vil merke stor forskjell på denne og Calinbraen ja. Blir morsomt å kjøre bil nå ;) Hehe.

 

De felgene som sitter på nå er greie felger til vinterdekkene de :) 18" eller 19" felger kler disse bilene bra. Og litt senk så blir den veldig bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La inn bilen du har kjøpt kjapt med deg som forsikringstaker på Gjensidige. Et eks på forsikring:

AUDI A4 1.6 102 2001-. (2002-modell).

Kilometerstand 55000.

Ønsket bonus 20 %.

Årlig kjørelengde 12.000 km.

Ansvar.

Kasko (8.000 i egenandel).

Fører- og passasjerulykke.

Uten leiebil.

Personlig løsøre (5.000). (Standarsum)

Ekstrautstyr (10.000). (Standarsum)

Pris: 14.193,-

 

Velg 8000k i egenandel. Da går forsikringsprisen pr år litt ned. Du skal jo ikke kræsje bilen uansett ;) Hehe

Endret av Orihime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt usikker på hva egenandel og sån mente. Er det va jeg skal betale vist det oppstår en ulykke / skade på bilen?

 

På calibraen jeg hadde så hadde jeg 11000 (Terra) i forsikring (Del-kasko) Så når jeg byttet til Gjensidige gikk jeg ned til 7500,- :P Så er nokk litt lurt og lete litt rundt og kanskje.

 

Da og tok jeg testen på nette og fikk mye mere enn det jeg fikk over telefon, så jeg skal nokk ringe de ja. :) På en såpass dyr bil så er vell full kasko et must.

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt usikker på hva egenandel og sån mente. Er det va jeg skal betale vist det oppstår en ulykke / skade på bilen?

 

På calibraen jeg hadde så hadde jeg 11000 (Terra) i forsikring (Del-kasko) Så når jeg byttet til Gjensidige gikk jeg ned til 7500,- :P Så er nokk litt lurt og lete litt rundt og kanskje.

 

Da og tok jeg testen på nette og fikk mye mere enn det jeg fikk over telefon, så jeg skal nokk ringe de ja. :) På en såpass dyr bil så er vell full kasko et must.

 

Kaskoen er det du må betale ja hvis det oppstår ulykke/skade på bilen.

 

På en såpass ny bil så er full kasko et must ja :) Men er uansett dyrt å være ung med lite bonus når man skal forsikre bil. Har det sånn selv :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2

 

Betaler nesten 25 lapper i året for en b5 med 1600....:(

 

25K?damndamn Det var jo sinnsykt mye og det da.

 

EDIT: La inn bilen din og deg som eier på Gjensidige med delkaso, 20% og 12000km i årlig kjørelengde og om ut med og endte opp på 8207kr per år.

Så det betyr jo at du betaler alt for mye nå. Tror jeg ville ha sjekket opp dette ja :)

Endret av Orihime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår