Hansen89 Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Driver å lurer på å kjøpe speilreflekskamera. Hvordan er nikon d60 a? er den bra er det hvert penga? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Lær deg enkle kamerateknikker før du kjøper deg speilrefleks, som f.eks ikke å ta bilder i motlys.. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hehe, som erik sier ja! Og søk litt rundt (ikke bare her på forumet), det er skrevet masse om D60. Jeg foretrekker canon selv, men det er bare en liten smakssak Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 http://www.akam.no - finner mye bra info her, tester, erfaringer, priser osv.. Men jeg ville anbefalt deg å sjekke EOSene til Canon om du skal ha slik, men så er jeg også canon-fan da.. ;) Uansett får man som oftest mye kamera for pengene i den klassen du sikter til der. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Ble Canon EOS 450D gitt:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Ikke et dumt valg! :) Du finner mye ekstrautstyr og objektiver som ikke koster allverden. Jeg har brukt å kjøpt objektiver og sånt fra http://www.bhphotovideo.com Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 http://www.akam.no - finner mye bra info her, tester, erfaringer, priser osv.. Men jeg ville anbefalt deg å sjekke EOSene til Canon om du skal ha slik, men så er jeg også canon-fan da.. ;) Uansett får man som oftest mye kamera for pengene i den klassen du sikter til der. Amen til den. Og jeg ville anbefalt D60, men nå er jeg Nikon fan =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Nei, ligger canon i blodet mitt:) altid hatt sansen for de kameraene:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Nei, ligger canon i blodet mitt:) altid hatt sansen for de kameraene:) Da er det bare å knipse i vei da =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Da er det bare å knipse i vei da =P ja, bare få det først. Var bestilingsvare. Men det blir mye knipsing ja:) Hvor stort minekort bør man ha på sånn kamera a? hadde 4G på gamle digitalkamera mitt, men det var kompakt kamera. Tar vel litt mer plass per bilde med et speilreflekskamera. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 ja, bare få det først. Var bestilingsvare. Men det blir mye knipsing ja:) Hvor stort minekort bør man ha på sånn kamera a? hadde 4G på gamle digitalkamera mitt, men det var kompakt kamera. Tar vel litt mer plass per bilde med et speilreflekskamera. Er antall piksler som betyr noe. Og 12.2 megapiksler er nok, så det vil nok ta litt minne, men jeg vil ikke tro du trenger så mye mer enn 4 GB minnekort. Men det kommer jo litt an på hvor raskt det er da. Det er i allefall viktig for meg, når jeg skal ha minnekort. Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Er antall piksler som betyr noe.Og 12.2 megapiksler er nok, så det vil nok ta litt minne, men jeg vil ikke tro du trenger så mye mer enn 4 GB minnekort. Men det kommer jo litt an på hvor raskt det er da. Det er i allefall viktig for meg, når jeg skal ha minnekort. fant kingston minebrike på 16GB for 300kr, vet ikke om det er noe jeg... Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hastighet er kluet på minnekortene for kamera. Billigkort kan ikke alltid ta unna alle bildene om du knipser fort nok etc. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hastighet er kluet på minnekortene for kamera.Billigkort kan ikke alltid ta unna alle bildene om du knipser fort nok etc. aha;) Takk Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Jeg har 4 gb på mitt cam og det funker fint.. Men jeg tar bilder, legger dem inn på pc'n, for så å slette de fra minnebrikken. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg