Urgeeee Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Noen som har den?? Kunne noen sakt hvor jeg kan få tak i den, eller noen som kan sende meg den? Øyvind Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Fet sang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 (endret) Den er ikke kommet ut enda. Dette er bare en teaser ;) men tar vel ikke så mange dagene, før det ligger ute på iTunes/Platekompaniet.no. Får jeg håper du er klar over at fildeling er ulovlig!? =P Endret Juni 3, 2009 av CivicLars Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Fildeling i seg selv er langt fra ulovlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Takker:D Hørte den på radio for noen dager siden.. den er syyk:D Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Limewire;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Limewire;) Finner den ikke der enda nei:wank Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 prøv å skriv "glir forbi" istedet;) Fant den med en gang;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Hvis noen har denne (I fullversjon, ikke ikke den tulle-teaseren på youtube), så må dere gjerne sende meg en personlig melding med e-mail adressen deres, og sende den til meg =P Ville vært evig takknemlig. Den jeg finner på VirusWire (Eller LimeWire som dere kanskje kaller det =P) er bare en tullesang... Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Last ned Youtube Downloader hvis du vil ha den på maskina, også laster du ned Free Video To Audio Converter (google) hvis du vil ha den som .mp3 Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Last ned Youtube Downloader hvis du vil ha den på maskina, også laster du ned Free Video To Audio Converter (google) hvis du vil ha den som .mp3 Jeg vil da liksom ha noe kvalitet på musikken min da. Youtube musikk er ikke god kvalitet på =/ Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Regna med det ;) Er faktisk ulik kvalitet på youtube filmen og når jeg konverterte den. Virker som programmet gjør stemmene litt lavere sånn at beaten blir fremheva. Så da virker kvaliteten litt bedre selv om den fortsatt ikke er vanlig musikkstandar :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Regna med det ;) Er faktisk ulik kvalitet på youtube filmen og når jeg konverterte den. Virker som programmet gjør stemmene litt lavere sånn at beaten blir fremheva. Så da virker kvaliteten litt bedre selv om den fortsatt ikke er vanlig musikkstandar :) Haha... Jeg lastet faktisk ned i går alikevel =P Orker ikke vente til CDen kommer til høsten =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg