Devlon Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 driver trekke kabler i bilen. og som noobien jeg er så lurer jeg på en hel del. har lagt lyd og signal på hver sin side av bilen. nå skal jeg legge ned høytaler kablene. kan jeg legge en kabel på hver side av bilen? dvs en inntil strømmen og en inntil signal??? trenger hjelp FORT da jeg holder på nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 har lagt lyd og signal på hver sin side av bilen. Rekner med du mente strøm og signal. Høyttalerledn. kan du legge hvor du vil tror jeg, så lenge de ikke kommer i klem eller ligger åpent for slitasje. Legg de under listene på hver side og prøv. Tror ikke det kommer noe signalstøy til høyttalekablene, men du får prøve:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg