Gå til innhold

trenger sperre aksling til kadett c

Ranger emnet

[AG]Velo'n

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ElCamino

BRodern har Chevy 350 i 240. Den har orginal bakaksel og 225 dekk. Men tviler på en orginal 240-aksling tåler 500 nm:)

KadettC:

Umuli å få kontakt med deg. Prøvt både PM og innlegg på Opel-forumet. Har du en Manta GSi midtkonsoll eller ikkje?

Trenger det nå.

Byr 350+frakt.

ja, jeg har midtkonsoll, du kan få den for 350 ja.. men jeg har ikke fått no henvendelser på pm eller andre steder så vidt jeg veit...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElCamino

BRodern har Chevy 350 i 240. Den har orginal bakaksel og 225 dekk. Men tviler på en orginal 240-aksling tåler 500 nm:)

KadettC:

Umuli å få kontakt med deg. Prøvt både PM og innlegg på Opel-forumet. Har du en Manta GSi midtkonsoll eller ikkje?

Trenger det nå.

Byr 350+frakt.

jeg kjenner til folk som har brukt 1600 aksling helt standard uten sperre med over 300 hester..

og herjing med en hjuls børning og sånn er det som tar knekken på en bak aksel stort sett, har akslinga vært sliten så skjønner jeg det, men volvo akslinga helt standard er ca jevngod med oorginal 1600 aksling til kadett c.. eneste du får en del bedre greier til og putte inn i 240 akslingen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KadettC

jeg kjenner til folk som har brukt 1600 aksling helt standard uten sperre med over 300 hester..

og herjing med en hjuls børning og sånn er det som tar knekken på en bak aksel stort sett, har akslinga vært sliten så skjønner jeg det, men volvo akslinga helt standard er ca jevngod med oorginal 1600 aksling til kadett c.. eneste du får en del bedre greier til og putte inn i 240 akslingen da..

det er bare og betale det.. og su om også bruker OMC forumet, så var dette oppe til diskusjon for ikke så lenge siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KadettC16v

Hva motor har du på i din bil? 1200 eller større? Har du 1200 aksling så må du først skaffe deg en 1600aksling at du i det hele tatt ska få sperre på den.

Skal litt til for at volvoaksling skal passe men det lar seg gjøre visst du kan sveise.

Hvorfor skriver du da at han må skaffe seg en 1600 aksling når du vet at det finnes sperre til 1200 aksling da?

Men skal du ha sperre på 1200 akslingen, så koster det kanskje mer enn det smaker... Men er jo rått da det kanskje ikke er noen andre i norge som har det (bortsett fra sveiste da"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona B 16V

Hvorfor skriver du da at han må skaffe seg en 1600 aksling når du vet at det finnes sperre til 1200 aksling da?

Men skal du ha sperre på 1200 akslingen, så koster det kanskje mer enn det smaker... Men er jo rått da det kanskje ikke er noen andre i norge som har det (bortsett fra sveiste da"

hvorfor? dumt spørsmål, fordi jeg har sett en annonse på en dansk side(?) og har aldri sett noe liggnende før og da tviler jeg sterkt på at du får tak i det, derfor. var vell ikke vanskelig å skjønne. Og du sier at det kanskje ikke er noen andre i Norge som har det, da er jo det ENDA større grunn for å ikke skrive det, bortimot umulig å få tak i. Men 1600 aksling er å få tak i og trenger kun sperre fra Manta GSI/GT/E. Det er jo mye lettere.

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KadettC16v

hvorfor? dumt spørsmål, fordi jeg har sett en annonse på en dansk side(?) og har aldri sett noe liggnende før og da tviler jeg sterkt på at du får tak i det, derfor. var vell ikke vanskelig å skjønne. Og du sier at det kanskje ikke er noen andre i Norge som har det, da er jo det ENDA større grunn for å ikke skrive det, bortimot umulig å få tak i. Men 1600 aksling er å få tak i og trenger kun sperre fra Manta GSI/GT/E. Det er jo mye lettere.

Er mye letter ja.. det har ikke eg sagt noe om... Men først skriver du at han må skaffe seg en 1600 aksling, også skriver du etterpå at du vet at det finnes sperre til 1200 aksling... Så da MÅ han ikke ha en 1600 aksling, men han bør gjør det.. Er to forskjellige ting det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona B 16V

Er mye letter ja.. det har ikke eg sagt noe om... Men først skriver du at han må skaffe seg en 1600 aksling, også skriver du etterpå at du vet at det finnes sperre til 1200 aksling... Så da MÅ han ikke ha en 1600 aksling, men han bør gjør det.. Er to forskjellige ting det..

Jeg skrev at han måtte skaffe en 1600 aksling for det er bortimot umulig å skaffe sperre til 1200 og derfor valgte jeg å ikke skrive det.

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EY kranglefanter!

Karen trenger en sperre aksling til en kadett 1200

Han har vel planer om å skifte motor etterhvert, men hva det blir er litt usikkert..

Må han konstruere en mellomaksling selv hvis han skal ha i en 2.2i f.eks?

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider