Revolvo Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 hei... drev å lekte litt her for en stund siden da jeg kom til å smelle ene bakhjulet sidelengs inn i en fortauskant. dette er en stund siden, men ikke før nå når jeg fikk på noen bredere dekk ser jeg at jeg faktisk har forskjøvet hele bakakslingen sidelengs et par centimeter:S snakket med en som har skrudd mye volvo og han mente at d var penhardstaget som hadde fått d, og mente at problemet løste seg visst jeg skifta d. noen som har en formening om dette? altså har kjørt med bilen i mangen måneder og den oppfører seg helt normalt og bra! evt. hva annet bør jeg sjekke grundigere? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 sjekk festet til panhardt staget og ørene på bakakslingen for bruene forover og øvrige fester om ikke de har fått seg en smell og. men mest sansynelig kun panhardt staget. har røket av dette selv noen ganger og da sjer det der. det skummle er at noen ganger merker man det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Ja, er panhardstaget ditt som er bøyd, ja. Løft opp bilen og se under, er det staget som går på skrå på langs med bakakslingen fra bakakslingen til karosseriet. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg