Gå til innhold

sentrallås

Ranger emnet

vectra ronny

Anbefalte innlegg

hei.

har noe sentrallås tull med min vectra a 93. det begynte med at kun førerdørlåsen ikke gikk ned med den fjernstyrte senderen og etter en stund fulgte en bakdør også og atter enda en stund sluttet alle å virke. så nå må de låses manuelt.har byttet rele og den andre boksen som er like ved releet uten bedring. kan det virkelig være tilfelle at alle motorene ryker nesten samtidig? noen med erfaring?

håper på svar for jeg gidder ikke låse manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... hørtes merkelig ut...

Du har byttet styreenheten til sentrallåsen? På høyre sparkeplate...

Rart om motorene har tatt kvelden...

ja har byttet alt innenfor sparkeplate.

kan det dreie seg om et ledningsbrudd i en av dørene som gjør at resten ikke virker.det rare er at når jeg låser førerdør manuelt, låser bagasjerommet seg også, men låser seg opp igjen med en gang.ingen av de andre dørene låser seg.

takk for svar forresten.alt hjelper på. har 0 peiling på elektrisk i bil.:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og sliter med min egen sentrallås også ;)

Husker jeg hadde brudd i noen ledninger til bagasjeluka en gang og da låste alle dørene seg da jeg lukket igjen bagasjen (kjekt :rolleyes: ). Nå får jeg ikke opp førerdøra mi pga innbrudd, men da jeg tvangskjører de andre låsene så er det bagasjelåsen som reagerer først, så mulig den er viktig...

Ledningsbruddet mitt var i overgangen fra bilen til bagasjeluka, kan jo se etter slitasje der...

-10 Opel Astra OPC-line 1,4t

-94 Opel Astra GSI 16v (selges)

-92 Opel Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider