Larsn Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 noen som har hatt det morsomt med bilen min og laget riper og småe bulker her og der.. har full kasko og var på takstering idag, men der sa de at de ikke gjorde sånt på forsikring fordi det hevet verdien på bilen. bilen er en 200sx 98mod. Hvorfor betaler jeg i dyre dommer i forsikring hvis de skal si sånt?? denne saken blir brakt videre! Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Selvfølgelig skal du få dette på forsikringen. Bare vær klar over at du vil få bonustap dersom det ikke har vært forsøk på innbrudd. Forstå det den som vil :-s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Sant som Dr Landau sier.. Dersom det ikke er forsøkt innbrudd, mister du bonus.. En kjenning av meg var ute for det samme, dog med nyere bil og fullkasko.. Han ringte forsikringa å fortalte det som hadde skjedd, og dem sa han kom til å miste bonus osv hvis han tok det via forsikring.. Han tok så et skrujern og en hammer, banka skrujernet inn i dørlåsen, dro på takst, fikk alt dekt av forsikring og ingen bonustap.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg