MidnightClub Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Legger ut litt bilder av kone nr.2 :-) Endret Juni 4, 2009 av MidnightClub Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 ikke så verst ei kjerre å råne rundt i. Bilder fra motorrom hvis jeg tør å spørre..? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Liker kona di;) Ganske sexy egentlig=P Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Får lyst til å prøve meg på kona di;) Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Bilder fra motorrom hvis jeg tør å spørre..? Det tror jeg ikke du får med det første værtfall Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Jeg har bilde av motorrommet også, men vil ikke legge ut for almenheten før alt er klart :-) Lysholm må monteres. Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja9_91 Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Skamrå:D Hvilke sider selger de bodykitt til corrado og hva ligger prisen på dette brukt? Tenker da fremme, bak og sidene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Aner ikke hvor man kjøper brukt styling kit, kanskje finn.no??? Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Da var lysholmen på plass og first start up kl. 00.30 :-) Se her http://s194.photobucket.com/albums/z172/glenmim/?action=view¤t=CIMG5472.flv Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 godt jobba! Mulig du liker den sterke lyden av Lysholm... I motsatt fall kan du jo sette på noen lyddempere. Org.filterboks er jo en bra demper i seg selv. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 morsom lyd av den der du:) nice work! Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 godt jobba!Mulig du liker den sterke lyden av Lysholm... I motsatt fall kan du jo sette på noen lyddempere. Org.filterboks er jo en bra demper i seg selv. Nei. Kommer ikke mye lyd ut fra luftfilter så det hjelper nok ikke noen ting. Lyden kommer fra Retur da den er udempet og går rett ut i det fri :-) Lyden er herlig, eller skal jeg si lydene :-) Mye trykk som skal ut også. hehe Nå er det innkjøring som gjelder, og har drøye 10 mil igjen før jeg kan teste skikkelig...åja det går bra! Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Update. Har nå byttet til mindre ladehjul for å få litt mer trykk :-) For øyeblikket kjører jeg med 68mm og den lader 0,8 Bar. Tydelig en lekkasje et sted, da den skulle lade noe mer. Prøver å finne tid og hjelp :-) Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 prøve å kjøre utenom IC da... Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gt69 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 hvor har du kjøpt felgene? (viss det er du som har kjøpt di) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg