MidnightClub Skrevet August 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Å da var jenta mi solgt til fordel for s3:-/ Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 :( Edit: Mente du dama di eller bilen? :P Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 gjett a? alle selger vel dama si for en S3 :P Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet August 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Hehehe, Jeg er godt gift jeg, og Corradoen har vært kone 2 :-) Bilen som ble solgt...tror ingen ville hatt kona mi...Hahaha..eh... Mener ingen får henne ;-) Hun liker s3'en da. Får nesten ikke bruke den jeg :-/ Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 hvor i landet havnet kone 2 da? hadde vært morro og vist hvor lysholmen går. siden det bare er 2 av dem her, og jeg har den andre :) Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 hva er det bare to av? :P Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 mulig det har blitt fler, bare leste tidligere på dette inlegget at det kun var 2 med twinscrew pressa. :) men så nå at det ikke akkurat var i går : Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 det er nok lenge siden det bare var to... jeg har én, og jeg vet om i hvertfall enda en på forumet her. du som kjøpte gamle til torpern? grattis! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 okay, gått og få litt uppdate, ja jeg som kjøpte den gitt, står og koser seg i garasjen :) falt for den med engang jeg så den. og hvertfall når han startet den opp :) deilig lyd. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 det skal være visst! igjen, grattis og velkommen i den eksklusive "lysholm-klubben" :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 takk takk, men et spm som går igjen i hodet mitt. hva sier snutet til lyden. litt bekjymret for mitt første møte med dem :) Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 jeg har i allefall kjørt forbi eller møtt politibiler ved fler anledninger uten at de har brydd seg nevneverdig... i verste fall går det sikker an å dra en hvit løgn om at en slangeklemme har løsnet eller whatnot. det går forsåvidt an å gjøre tiltak for å dempe lyden en smule. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 En som har lysholm i golf 2 g60 på Vacn også :) Sikkert fler.. Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Nokk av Lysholm presser i landet ja :) Jeg holder på å bygge mk2 Golf med det :) http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/280466-crabmann-mitt-golf-mk2-prosjekt-galskap.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 sweet! jeg holdt på å gjøre det i min gamle mk2 G60, men så ble det Corrado i stedet. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg