EliteCorrado Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Du har kommet i mål med Lysholmen ser jeg! Byt the way, ser ut som det finnes noen av disse radoene som fortsatt blir godt tatt vare på :) Hva er framtidige planer? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Ja bilen har gått en stund med Lysholm nå og fungerer utmerket. Greit fornøyd med resultat. Bremsa 227Hk / 330Nm Her på rulla på Mantorp i Sverige.(BugRun2010) Er ikke mye andre planer egentlig, men burde nok hatt nytt justerbart understell. Tørr ikke tenke på hvor mye $$$ som er gått med på dette prosjektet for å komme dit jeg er i dag. Begynner å få lyst på nytt prosjekt nå som denne er ferdig :-) Eu-godkjenning i august. Spennende ... Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 4Sale http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?AdItemId=1346636&SimilarAdItem=1346636&_cmd=results&cb=1292.7851196242 Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 jøss! spesiell årsak til salg? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Nja, egentlig ikke, men lufter interessen. Har tenkt å kjøpe noe nyere. Problemet er at jeg egentlig ikke vil skilles fra kone 2 :-) Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Problemet er at jeg egentlig ikke vil skilles fra kone 2 :-) ...og da spør jeg; hva er egentlig problemet?:D bare å ikke selge, da? :) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Hehe, ja du sier noe :-) Om savnet skulle bli for stort så får jeg heller kjøpe en Corrado igjen :-/ Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Hva syns "investorene" til bilen da om at du skal selge? Eller har de ingenting de sko sagt? :) f.eks. Hvis noen kjøper den... Overtar de avtalen om å få prøve ut nye deler til kompressoren osv da? Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 jepp, det er sant... det var akkurat det jeg ble nødt til :p Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Intresert i å selge lysholmen separat da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Investoren her er meg, :-) og ingen avtale er lenger gjeldende da leverandøren i England er konkurs! Hvem begynner vel å demontere et ferdigstilt prosjekt for å selge deler løst??? Egentlig så blir man aldri ferdig, da man alltid finner forbedringspotensial eller deler man bare må ha :-D Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Kan forbedre ved å sette på G-Lader å selge Lysholmen til meg! Forbedrer iallefall mitt prosjekt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 Hehe, det hadde du likt tenker jeg :-) Kan kjøpe fra BBM da de nå selger disse igjen. Kan kjøpe G-laderen din uansett jeg hvis du skal selge :-) Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet Juli 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 Tror ikke jeg skal selge G-Laderen med det første desverre. Tenkte å starte opp motoren på den å la ting slite seg litt til før en pøser på med Lysholm :) Hos G-Werks du kjøpte Lysholmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 Nei kjøpte av Maddoggsyndicate, som nå er konkurs. Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg