MidnightClub Skrevet November 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Bilen min går i Halden. Hadde vært interessant å vite hvor mange Lysholm 2.Generasjon som ruller i norge. Det er ikke mange. Da innlegget her ble skrevet var vi kun 2 stk med kittet fra maddoggsyndicate. Jeg var med å utvikle det til 8v motoren da det i utgangspunktet var tenkt til 16v. Men fra andre leverandører har ikke jeg noe oversikt over. Maddoggsyndicate kom på markedet da BBM ikke fikk selge kompressoren lenger, men i senere tid ser jeg at de er back in business :-) De har tilbehør og service på Generasjon 2 nå. Hvem andre som har service vet jeg ikke Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 da går den ikke så langt unna her da :) og det var generasjon 2 jeg tenkte på. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Sett den mange ganger nå :) Tror han behandler den pent, ALTfor pent:L aldri sett han gasse på.. :O Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 Tar tilbake det at han behandler den pent :( Så han istad.. Driiit-møkkete og Eksoslekkasje. Kjører med noen halvsletne vinterfelger og helt nedpå asfalten :L Hørtes ikke helt bra ut heller.. men kompressoren funker ennå ;) hah Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 Uff da..må ikke si sånn..Får helt vondt :-P Kanskje han vil selge den tilbake til meg..hehe..har fortsatt et savn gitt Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 Uff da..må ikke si sånn..Får helt vondt :-PKanskje han vil selge den tilbake til meg..hehe..har fortsatt et savn gitt Skjønner den.. :( Ring kødden :L haha Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 fy f...... sånn bil skal stå i en god garasje på vinteren.. uff. får vondt av å høre sånnt!!! Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 fy f...... sånn bil skal stå i en god garasje på vinteren.. uff. får vondt av å høre sånnt!!! Ja.. like før jeg har gått bort å sagt til han noen ganger :D Ser den hver eneste dag.. Tilogmed når det var snøstorm her :S Det værste er at det lå et tykkt saltlag på den.. :( Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchs88 Skrevet September 5, 2016 Rapporter Share Skrevet September 5, 2016 jaja veit de er gammel post men LÆL da :-Dden corradoen er nå kommet i gode hender, den blir kun kjørt på sommern, og har blitt fikset en go del meg ja :-D like artig å sitte på med den der, går utrolig godt altså, og for en konge lyd de er i den <3 :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg