Mr. Bollocks Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Den exlusive utgaven av AA-klassen: - Doble dørhåndtak for bedre sikkerhet mot at f.eks enarmede banditter kan åpne dørene - Doble sidespeil og innvendig speil for dobbel sikt bakover, er også greit å ha hvis man f.eks. skulle være uheldig og rygge av et speil. - Følger også med 8 x Alu sommer, og 8 x Stål vinterhjul - Utstyrt med dobbelt Antispinn/ABS-system for å ha "Det Lille Ekstra" - Ekstra mange avstandsensorer på støtfangerene er et "MUST" Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Funka det eller? Det blei ikkje så møkje mercedes igjen der, men men.. Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Her er MITT bidrag:)... Har sittet her en god stund og har faktisk kommet fram til at nå orker jeg ikke mer... dette er første gang jeg har konvertet fra vanlig til CAB og det syntes jeg ikke var så altfor lett... mye man kan se ikke er riktig.. Og nå kommer sikker ZEiN med MYE kritikk:) som jeg sier, jeg er ikke fornøyd. leggern ut nå, selv om det er lang tid igjen.. gid it meeeir:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Bidrar med et tilsynelatende diskrét og realistisk bygge. Av forandringer kan jeg nevne bl.a. ombygging til 2 dørs med racingstoler og tonede ruter, Volk Racing felger, frontleppe, breddede skjermer, s-klasse frontlykter og litt annet småsnacks. Håper den faller i smak ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Yeah! thumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Mitt bidrag, enjoy :) Siter '88 Bmw e34 520i '86 Toyota Corolla 1.3 '84 Toyota Celica Supra 2.8i (x) '86 Opel Ascona C 1.8i (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Blei litt stilig den Dannis, men hva der det bakpå planet? sånne bøyler som på andre pickuper? kunne kanskje klart seg med 1? :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Ikke for at jeg bryr meg så veldig, men jeg synes det ser ut som hlangmo har stukket av med felgene mine... :eek: Ellers synes jeg det er mye bra her, og at vi bør ha konkurranse oftere! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hlangmo Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Krissa Ikke for at jeg bryr meg så veldig, men jeg synes det ser ut som hlangmo har stukket av med felgene mine... :eek: Ellers synes jeg det er mye bra her, og at vi bør ha konkurranse oftere! Det er mulig...........fant de på en e-klasse.........sorry.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 utkast, utbedret versjon kommer, vil ha feedback :D vad tycks? Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Ser ut som om den er laget i NFSU Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 litt sånn 2f2f look på den da men.. jaja, likte den litt jeg:cool: 10hi Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by AXi0N Her er MITT bidrag:)... Har sittet her en god stund og har faktisk kommet fram til at nå orker jeg ikke mer... dette er første gang jeg har konvertet fra vanlig til CAB og det syntes jeg ikke var så altfor lett... mye man kan se ikke er riktig.. Og nå kommer sikker ZEiN med MYE kritikk:) som jeg sier, jeg er ikke fornøyd. leggern ut nå, selv om det er lang tid igjen.. gid it meeeir:) Synes bila var fet jeg. Men felgen bra ser litt rar ut.. Og fronten var også litt snodig.. Ellers meget bra arbeid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 fin-fin denne: Veltepetter Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 hehehe... støttehjul ja.. kunne brukt de som sidevogner hvis man har noen grinete unger eller noe da Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg