Gå til innhold

Konkurranse #1

Ranger emnet

rolfi

Anbefalte innlegg

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen blir bedre uten konstruktiv kritikk...! Å komme med; "den var drittstygg" går ikke... "synsing" får juryen ta seg av...

FSR.... bra nå.... men.... hehe... du har ikke samme dekkdimensjon på andre siden... hehe.... nei seriøst... dekka er ikke like brede på andre siden...

Når jeg er "ferdig" med en enkelt mod, så begynner jeg med det tilsvarende med en gang... slik at det går ann å ha et ryddig system i Layers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

Ingen blir bedre uten konstruktiv kritikk...! Å komme med; "den var drittstygg" går ikke... "synsing" får juryen ta seg av...

FSR.... bra nå.... men.... hehe... du har ikke samme dekkdimensjon på andre siden... hehe.... nei seriøst... dekka er ikke like brede på andre siden...

Når jeg er "ferdig" med en enkelt mod, så begynner jeg med det tilsvarende med en gang... slik at det går ann å ha et ryddig system i Layers...

Når man lager en realistisk modell, så er det jo ikke usannsynlig at de punkterte på vei til location og at det sitter et reservehjul på den andre siden eller? :D

Neida, har egentlig ikke breddet dekkene noe, men ser at forhjulet har vokst litt allikevel. Fikset det nå...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Når man lager en realistisk modell, så er det jo ikke usannsynlig at de punkterte på vei til location og at det sitter et reservehjul på den andre siden eller? :D

Neida, har egentlig ikke breddet dekkene noe, men ser at forhjulet har vokst litt allikevel. Fikset det nå...

Jeg synes FSR's mod er den beste med realistiske øyne, og sier meg enig i at det blir feil å utrope en vinner, både fordi jeg ikke syntes den var den beste, og at fristen er langt frem i tid enda..

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrinsWilhem

Ser det..

Ouch....... Der tok du meg skikkelig ass......:rolleyes:

Men seriøst; Hvis komentaren din var sarkastisk ment (noe jeg regner med at den var, i og med at forslaget mitt tross alt var sånn midt på, ja kanskje til og med en del under tre) kunne den kanskje blitt enda bedre og mer slagkraftig ved hjelp av litt ironi, som f.eks "HÆÆÆ?! Dét la jeg ikke merke til" o.l

(PS: Dette var et eksempel på konstruktiv kritikk, prøv det da vel)

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WeeeDub... du har soleklart min stemme!

F A N T A S T I S K airbrushing!!! du skjønner tydeligvis hvordan moddene dine påvirker bilens siluett og skygger... !!

Det eneste hullet som ikke ser HELT ekte ut er luftintaket i grillen... alle de andre er A1++++!

Men det ser ut som du har dumpet opp i den klassiske "fella".... du blåste opp felgdimensjonen og med den, boltsirkelen :-(

I stedet for at felgene vokser, virker det da heller som at bilen krymper..... trikset er å ta vare på boltsirken og legge den på hjulet etter at du har blåst de opp....

Og hvis man kjøper 19" så øker bredden og... og dermed også bredden på dekket .... og blir det bredere dekk på en side, blir det det på begge sider... :-)

Disse kjempe hjulene med 5" bredde minner meg om solcelle biler eller sånt tull :-)

Ser ut som nedre dørsprekk forsvant i behandlingen....?

Igjen: FANTASTISK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider