Gå til innhold

Konkurranse #1

Ranger emnet

rolfi

Anbefalte innlegg

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by JHU

WeeeDub... du har soleklart min stemme!

F A N T A S T I S K airbrushing!!! du skjønner tydeligvis hvordan moddene dine påvirker bilens siluett og skygger... !!

Det eneste hullet som ikke ser HELT ekte ut er luftintaket i grillen... alle de andre er A1++++!

Men det ser ut som du har dumpet opp i den klassiske "fella".... du blåste opp felgdimensjonen og med den, boltsirkelen :-(

I stedet for at felgene vokser, virker det da heller som at bilen krymper..... trikset er å ta vare på boltsirken og legge den på hjulet etter at du har blåst de opp....

Og hvis man kjøper 19" så øker bredden og... og dermed også bredden på dekket .... og blir det bredere dekk på en side, blir det det på begge sider... :-)

Disse kjempe hjulene med 5" bredde minner meg om solcelle biler eller sånt tull :-)

Ser ut som nedre dørsprekk forsvant i behandlingen....?

Igjen: FANTASTISK!!

Fleiper du nå? Du som er så pirkete, også går du fistel over denne? For all del, helt ok aribrush bruk, men man ser jo tydelig at halve bilen er tegnet. Dessuten er den nedskalert for at detaljene ikke skal synes så godt, noe som er TABU! Jøss...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fleiper IKKE.... greit nok at man ser airbrushen her og der.... men det jeg savner i de fleste mods er en bevisthet i hvordan forskjellige fangere (mods) avtegnes i bilens siluett.... og skygger som ikke bare er skygger, men beskriver hvilken fasong det er på karossen der den treffer... det samme med highlight... de må være på rette plassen for at man skal tro på de... Jeg sier ikke at bilen er "BEST" jeg sier at den har de tingene som er lette å overse når man modder...

-That's all...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til at det originale bildet hadde en sexy rosa stripe langs hele sida, så... tja, jeg tenkte at litt matchende styling sammen med litt takchopping kunne gjøre susen.

Forresten, leverte forslaget til kona; og nå er både hu og jeg klar for ny konebil... :)

a_halllon_small.jpg

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Skjønner ikke hvorfor bildesignere gjør sånne rare ting med bakparten på alle bilene. Mye penere slik som du har gjort nå. Så det nesten ikke med en gang, så det er pent gjennomført. Siden du pirket på meg så må jeg selvsagt kommentere at profilen som du har fjernet på siden fremdeles synes såvidt på bakluken, over baklyset, men det er bare for å pirke altså. Pen jobb. Men når kommer det egentlige bidraget ditt? Det som er slik du pleier å lage :D

Edit: He he, først nå la jeg merke til fronten :D Svært så diskrét til deg å være ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider