_Evje_ Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Kommer jo litt ann på hvordan diffen ryker, og hva som ryker. Min røyk 3 ganger uten at bakhjulene låste seg. Jeg synes du skal droppe å ha sperre på bilen din, i allefall å bruke noen tusen på en bakaksel med originalsperre. Det er masse penger tapt, pluss at en slik bil er ikke noe grei å sladde med i utgangspunktet mtp hk/vekt. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Blitt stoppa to ganger med sveisa aksel, første gangen svingte jeg 90 grader inn på en plass, men de sa ikke noe på det noen av gangene. Tror ikke de klarer å skjønne såpass egentlig Locker blir ikke eugodkjent. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 hva skal du med det på en så sliten bil?:sick Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hva er det for noe dust å si a? Ikke vet du hvordan bilen er, og dessuten, jo mer vrak en bil er jo mer fornuftig er det å sveise sperra og herje litt spør du meg. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hva er det for noe dust å si a? Ikke vet du hvordan bilen er, og dessuten, jo mer vrak en bil er jo mer fornuftig er det å sveise sperra og herje litt spør du meg. åherreguud! men uansett, DET ER IKKE LOV! Men du eirikSMIL, hva skal du med det? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 åherreguud! men uansett, DET ER IKKE LOV! Men du eirikSMIL, hva skal du med det? Syns vi skal være overbærende med stakkaren. Ser ut som om noen ikke syntes at 140lover ikke var noen hyggelig fyr mtp.bildet! =) Syns synd på`n i grunn jeg.:yak::boxers Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Det er ganske enkelt ikke lov pga at bilens egenskaper forringes kraftig, bilen blir vanskeligere å manøvrere, bilens differensial er fullstendig ute av funksjon(det er ikke en diffsperre, men en ødeleggelse av differensialens funksjon), bilen er ikke typegodkjent uten differensial. At LR-gutta kjører med sperrer som de kan skru av og på er jo ikke noe å si på, de har fremdeles en fungerende differensial, og det er til bruk i terreng eller når du står fast i lav fart. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.