bilgal86 Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Jeg har en Volvo 940 med M47 girkasse og den er blitt tregere og tregere på girene det siste året. Har byttet cluch, clutchvæske og girolje. Hva kan være galt? Er girkassen slitt? hva koster det å overhale eller kjøpe ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 en brukt M47 ligger på 0-1000kr. det er virkelig ikke værdt å overhale en sånn girkasse. og en ny fra volvo får du nok ikke tak i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hvor får jeg kjøpt girkasse så billig. Spør man bilopphuggerier skal de ha 2500-5000. Det er for mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 volvo forumet. aldri i verden om jeg hadde betalt ett øre over 1000kr for en M47! da er man i såfall blitt lurt rimelig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 okei :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg