Gå til innhold

Streemeet på ingerstrand. 29 August. klokka 19.00

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Da innveterer jeg til treff 29 August, en liten stund til men, alle som venter lenge ,venter på noe godt,. Har innvetert endel bil klubber med på treffet. Så håper på godt oppmøte.

DA BEGYNNER DET kl 19.00 på Ingerstrand og cruiser vi til Lillestrøm rundt 21.30 :) dette kommer til og bli en fin kolonoe tenker jeg meg. :)!!!!!!!!!!!!!!!! Kjør pent :pimp

Da kombinerer vi 2 treff og får en helvetes dag!:idea:

Hvis noen trenger vei beskrivelse til Ingerstrand. Ta kontakt,.

Endret av Sæther Racing

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da innveterer jeg til treff 29 August, en liten stund til med, alle som venter lenge ,venter på noe godt,. Har innvetert endel bil klubber med på treffet. Så håper på godt oppmøte.

Kommer politi tidligt og ødelegger flytter alle seg til tyrigrava. (rett borti veien)

Hvis noen trenger vei beskrivelse til Ingerstrand. Ta kontakt,.

Burde vi ikke få en løsning der noen holder utkikk nede, og med en gang onkel blå kommer så sier vedkommende ifra på walkietalkie, sånn han kan varsle dem oppe, enten med å tute, eller bruke sånn horn man får kjøpt på gata på 17.mai osv?

Eventuelt blokkere inngangen nede slik at onkel ikke bare kan suse rett opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt bare AVTALE NOE FRAMFOR Å HERJE PÅ EN STENGT PLASS??

Planlegge i et halvt år for ha show et sted der ingen er enige i at man skal ha show? Høres dumt ut spør du meg. Stiller bilinteresserte i et forbanna dårlig lys når man driver og klipper låser, burner rundt og til og med vurderer å stenge inngangen for politiet...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er for herjing på åpen plass-treff!;)

Isteden for bestefar-treff der flere små ghettoer danner seg og uten noen form for "samling" av folket..kun 10 stk som prater der, og 10 som prater der..nei, dette har jeg trua på kan bli bra Sæther;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er du som arrangerer dette eller :rolleyes:

Neida, skal ikke være frekk, men alle kan ikke være arrangører.. Men bilen din blir tøff, det skal du ha.. :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte kansje og skifte dato til noe litt nærme, dette er jo så lenge til :P Noen som har forslag?

det bør jo være lenge til, slik at folk kan sette av datoen til treff og ikke noe annet. Sikkert folk som allerede har notert dette på kalenderen og kanskje ikke er her inne..

verste du kan gjøre er å flytte datoen nå, for da blir det slik som når det var treff i notodden, kommer masse biler fra andre steder på en dato som var feil.. det er ikke mye bra etter min erfaring.

Er lenge til, men er jo treff nå på lørdag kl 20.00 på gardermoen + noen andre treff før treffet på ingierstrand som du er sjefen for.. så dette går nok bra, behold datoen:m'm:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor smart er det å kjøre til Grava, når snuten helt sikkert kjører samme vei ;)

Er kanskje noe mere lovlig å bare henge rundt der... pluss det at politiet stikker nok til slutt. vi bare ringer inn at det er ran på vinterbrosenteret elns :)

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider