glx-rider Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Når man har en 10 år gammel bil som antageligvis aldri har prøvd scratch x, ville dere ha brukt det over HELE bilen da? Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Når man har en 10 år gammel bil som antageligvis aldri har prøvd scratch x, ville dere ha brukt det over HELE bilen da? Du har heilt sikkert ikkje lyst til å ta heile bilen med scratch-x! ;) Du må bruke litt krefter og ta 3-4ganger på eit lite område om gangen. Det er berre å teste og finne ut kva du vil prioritere på lakken. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Hvis jeg ikke hadde hatt tilgang på "proffmidler" og roterende maskin ville jeg gått over hele bilen med Scratch-X en gang, og tatt "kritiske områder" noen flere ganger. Tungt ja, men ikke så ille som man skal ha det til. Jeg har gjort det mange ganger, og det er ikke verre enn å polere med gammel grønn Turtle ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Hvis jeg ikke hadde hatt tilgang på "proffmidler" og roterende maskin ville jeg gått over hele bilen med Scratch-X en gang, og tatt "kritiske områder" noen flere ganger. Tungt ja, men ikke så ille som man skal ha det til. Jeg har gjort det mange ganger, og det er ikke verre enn å polere med gammel grønn Turtle ;) Men så er du gæærn også du da, he-he ! Fant for morro skyld frem en gammel grønn Turtle fra sånn rundt 1930 tallet tenker jeg..... og tok en liten skvett på bilen til en kompis (he-he...bruker ikke MIN EGEN til slik testing må vite) og du inni hel.... som den satt ! Hadde helt glemt hvor tungt det FAKTISK var å polere i "gamle dager".... Artig påminnelse og mange gamle minner som dukket opp faktisk. Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Fin tråd. med mye bra info:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg