bont91 Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hei.. jeg har en 1994 Volvo 850 SE som jeg kjøpte i vår.. Har lyst å sette på klarglass lykter, men jeg finner bare til den lave typen lykter(og jeg har den høye). Lurer derfor på om noen vet om noen som er til den høye typen lykter?? Er de eventuelt masse arbeid å bytte listene under lykta sånn at jeg kan bruke den lave typen lykter??? Siter - Volvo 850 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hei..jeg har en 1994 Volvo 850 SE som jeg kjøpte i vår.. Har lyst å sette på klarglass lykter, men jeg finner bare til den lave typen lykter(og jeg har den høye). Lurer derfor på om noen vet om noen som er til den høye typen lykter?? Er de eventuelt masse arbeid å bytte listene under lykta sånn at jeg kan bruke den lave typen lykter??? listene sitter med 4 klips, gjort på 10sek! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bont91 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 oki... å da passer alt rett på uten at jeg trenger å tilpasse noe mere???:D Siter - Volvo 850 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 du har vel gjerne H4 pære på din bil og de nye lyktene er jo da utstyrt med 2 x H1 pærer ! må jo gjøre en liten vri der da ! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bont91 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 ja, men det er var vel bare å bytte noen ledninger/koblinger??? Siter - Volvo 850 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
churchviolence Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Litt off topic, men rett under. Noen som vet/kan forklare enkelt hvordan jeg får av lyktpusserne? Siter 95 - Volvo 850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Litt off topic, men rett under. Noen som vet/kan forklare enkelt hvordan jeg får av lyktpusserne? ta ut lykta, så ser du at motoren sitter festa med 2stk 10mm muttere, den på høyere side(sett fra førersiden) er lett å få ut, men den på venstere side er litt mer vrien. Jeg måtte kutte staget til selve viskeren får å få den ut. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
churchviolence Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 takker. må prøve å få di av:) Siter 95 - Volvo 850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bont91 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Er det forresten noen som vet om 95 modell baklyktene passer på en 94 modell??? viss man bytter hele sjiten?? :D Siter - Volvo 850 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ruser Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Er det forresten noen som vet om 95 modell baklyktene passer på en 94 modell??? viss man bytter hele sjiten?? :D De passer rett på. Gjorde det selv, ble mye penere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bont91 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 De passer rett på. Gjorde det selv, ble mye penere. flott:) da skal jeg bytte til de når lommeboka har vokst litt igjen :P Siter - Volvo 850 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bont91 Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 er det noen som vet om noen brukte baklykter til 850 95 modell?? tenkte jeg skulle bytte dem, men det var så dyrt med nye så tenkte å se om jeg fikk tak i noe brukt:) Siter - Volvo 850 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg