Gå til innhold

Ford Cossie 4x4 92 mod(ikke godkjent omb)

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Vet om en

Sedan 1988 karosseri

Svart

4x4

Al skal være Cossi deler

Ikke godkjent ombygget men det skal ikke være noe problem å få den godkjent

Pris 60000,-

Ikke jeg som skal selge denne har ikke bilder av den. Kan kanskje få det i morgen

Send meg PM

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell-Stikke

ville han ikke tjent på å få bilen godkjent??

Hehe. Det er så typisk. Alle sier: "Det er ikke noe problem å få den godkjent, bare å gjøre ditt og datt".. Hvis det er så enkelt hadde de gjort det selv.. Får myyye mer for en godkjent bil.

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ombygd Sierra Cosworth er noe av det værste du noen gang kan godkjenne. Du m å så klart dokumentere alle delene på bilen, men i tillegg til det må du ha den på et FORD verksted der de går igjennom hele bilen og sjekker om alle delene er riktig brukt og alt er som det skal. Så får du et papir fra de, der de ¨går god for bilens ombygning¨. Etter dette kan du slite med de på biltilsynet.... Norge er et jævla møkkaland når det gjelder slikt

No offence altså... Cossie er rå bil... Jeg vet..har hatt

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Kan ikke skjønne at folk vil ha en bil som ikke er godkjent ombygd. Blir du stoppa av purken og ikke har papir på hvor hver eneste jævla cossie-del på hele bilen kan du risikere å slite no jævlig... Vet om en som fikk sykt masse pes for det, endte med at politiet beslagla bilen til delenes opphav kom til rette.. Tro meg, det tok laaaaaaaaaaaang tid.

Bare råd jeg kommer med altså...folk må jo kjøpe som de vil, men ikke godkjent cossie er noe av det siste jeg ville kjøpt.

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg så den på autodb. Kan det stemme? Så ganske pen ut.

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by saphire4x4

Kan ikke skjønne at folk vil ha en bil som ikke er godkjent ombygd. Blir du stoppa av purken og ikke har papir på hvor hver eneste jævla cossie-del på hele bilen kan du risikere å slite no jævlig... Vet om en som fikk sykt masse pes for det, endte med at politiet beslagla bilen til delenes opphav kom til rette.. Tro meg, det tok laaaaaaaaaaaang tid.

Bare råd jeg kommer med altså...folk må jo kjøpe som de vil, men ikke godkjent cossie er noe av det siste jeg ville kjøpt.

enig der... hvis en ikke har en kvittering på lur da...:D

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse "skrekkhistoriene" om politi og hvor vanskelig det er å få det godkjent... er dette vandrehistorier eller noe som noen selv har opplevd?? Mine erfaringer er VELDIG langt ifra disse, har flere kammerater som har fått godkjent ombygd en rekke Cosworther oppigjennom åra, og det har heller ikke vært krav til papir på motor. Kan da ikke ha endret seg så sinnsykt de siste årene??

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Disse "skrekkhistoriene" om politi og hvor vanskelig det er å få det godkjent... er dette vandrehistorier eller noe som noen selv har opplevd?? Mine erfaringer er VELDIG langt ifra disse, har flere kammerater som har fått godkjent ombygd en rekke Cosworther oppigjennom åra, og det har heller ikke vært krav til papir på motor. Kan da ikke ha endret seg så sinnsykt de siste årene??

her trenger en kvittering på delebil eller motor.. ikke noe problem synes jeg heller.. mange som har slikt liggendes...;)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider