Rieger Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Har prøvd å gå inn på biltokar HUB'en på DC++ både i går og i dag, og denne beskjeden kommer opp, kun 1 sek etter jeg har "logga" med på biltokar huben "You have now been kicked 10 times . You have been T-Banned ! " Hva i helvete er det? Ble jævli forbanna nå... Siste gang jeg var på biltokar var i november en gang. Ingen andre enn meg i huset som bruker DC++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 De har sikkert bannet hele online.no Eller ivhertfall fin ISP. så når du kommer så blir du bannet for verket andre med samme ISP som deg har gjort Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Skillz2k De har sikkert bannet hele online.no Eller ivhertfall fin ISP. så når du kommer så blir du bannet for verket andre med samme ISP som deg har gjort Hmm.. har jeg online.no da?? Tror jeg har hist.no jeg. Deler linje med noen da, men de har nesten ikke brukt DC++ og vet ihvertfall ikke om biltokar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 det er nok pga. du har dynamisk ip adresser. om du har fast ip har du samme hele tiden,men koster mere uansett, den som fikk adressen før deg gjorde noen tull som han blei kikket for, han logger av nettet og får ny ip addresse, du logger på, vil jo inn på dc, og hår hans gamle ip... derfor..... Ingen mester å forklare men håper du skjønner Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Macgyver det er nok pga. du har dynamisk ip adresser. om du har fast ip har du samme hele tiden,men koster mere uansett, den som fikk adressen før deg gjorde noen tull som han blei kikket for, han logger av nettet og får ny ip addresse, du logger på, vil jo inn på dc, og hår hans gamle ip... derfor..... Ingen mester å forklare men håper du skjønner Skjønte hva du mente, men problemet er at jeg har fast ip.. tror jeg ihvertfall.. har aldri blitt kicket på dc++, så det er ikke meg... La inn spm på biltokar- siden, så håper de ordner opp nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Rieger Har prøvd å gå inn på biltokar HUB'en på DC++ både i går og i dag, og denne beskjeden kommer opp, kun 1 sek etter jeg har "logga" med på biltokar huben "You have now been kicked 10 times . You have been T-Banned ! " Hva i helvete er det? Ble jævli forbanna nå... Siste gang jeg var på biltokar var i november en gang. Ingen andre enn meg i huset som bruker DC++ Jeg ville brukt en annen hub. Det er jo bare 288 users og 12,05 TB som deles der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 ening i det, hvor mye du sharer ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Cathan Jeg ville brukt en annen hub. Det er jo bare 288 users og 12,05 TB som deles der. Biltokar er jo suveren når det gjelder bilrelaterte filer:cool: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Macgyver ening i det, hvor mye du sharer ? Jeg deler litt over 150GB. Jeg har ca 35GB som er ferdig lastet men det er ikke lagt i mappene som jeg deler. De hub`ene jeg pleier å være på har over 250TB som deles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 så pass, hade disk kræsj for en stund siden og sliter med å komme opp i bra hubber nå... urk,,, Noen med feit linje som kan lage sin egen dc hub da ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Macgyver så pass, hade disk kræsj for en stund siden og sliter med å komme opp i bra hubber nå... urk,,, Noen med feit linje som kan lage sin egen dc hub da ? Hvor mye deler du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 kun 60 nå... men den går opp, må opp i hundre minst... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Macgyver kun 60 nå... men den går opp, må opp i hundre minst... Prøv area51-2.udgnet.com ahus.no-ip.com darkadmin-swe.udgnet.com Dette er hub`er du kommer deg inn på. Det er min 2000 users på hub`ene. Her er et par norske. odin.vikingshub.com:1337 goldenangel.no-ip.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 takker Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 men hva betyr i grun: Your slotratio is too low, current slotsratio is: 1 ? Men er det ingen med feit linje her som vil lage hub ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg