Polaria Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Skal kjøpe bruktbil, altså en 96 modell. Noen som vet en plass jeg kan søke om lån? Tjener ca 150.000 brutto i året og trenger bare et lån på 35000kr. har prøvd elcon, men de kunne ikke gi meg kaskofritt pga for lite inntekt, og de andre lånealternativene de hadde måtte bilen være nedbetalt innen 13år. altså da var den et år for gammel. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Enkelt venligvis. Du har 2 valg, det billigste er å få foreldre til å stå som kausjonist, da de som oftest har fast eiendom og jobb som sikkerhet så får du god rente. Det andre er å gå i den banken du bruker og får lønna inn på, spørre etter ett forbrukslån på 35k, og så høy nedbetaling du greier. Går ingen av disse så ville jeg spart penger og/eller nedbetalt nåværende gjeld. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polaria Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Fikk beskjed fra elcon at jeg kunne få lån hvis jeg hadde medsøker, vet ikke om det er det samma som kausjonist? Men fikk mora mi til å være det, men fikk ikke godkjent pga vi ikke hadde samma adresse??? Har hørt med banken, men de vil ikke gi meg mer lån, pga finanskrisa, har de fått beskjed om å ikke så mye lån til folk. Er alenemor og bor på landet, og må derfor ha bil, men vil gjerne ha en driftsikker bil som trenger lite skruing og fiksing... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 At foreldrene dine ikke har samme adr. som deg har vel ingenting med saken å gjøre? Hørte ikke noe om det da vi skulle søke om huslån. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polaria Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 At foreldrene dine ikke har samme adr. som deg har vel ingenting med saken å gjøre? Hørte ikke noe om det da vi skulle søke om huslån. Var visst noe med at medsøker også var medeier av bilen i følge dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Du får lån hvis du har kausjonist (medsøker). Hvis du skal ha forsikringa på moren din må hun stå som eier av bilen. Da kan du være medeier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Jeg vil tjene ca 100 000 dette året. Jeg tok opp lån i går på 35 000, og betaler 1500 i måneden ca. Renten er 4 % hvis ikke jeg tar feil. I tilegg kommer en gebyr på 500, og noe på noen kroner til for etablering av lån. Foreldrene mine er kausjonister :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg