Gå til innhold

Forsterker på Kicker CompVR

Ranger emnet

SilvrBlue

Anbefalte innlegg

Da har dynabel BF0756 tatt kvelden, på en måte, så da må jeg gå til innkjøp av ny forsterker(e?).

Har 2 stk kicker kicker CompVR subber i hver sin kasse og et peerless resolution 6" frontsett.

Bør jeg kjøre en altiett forsterker, eller en til frontsett og en til subbene?

Forslag til forsterkere takk? Gjerne litt framtidsrettet om jeg skulle bytte ut CVR`ene i noe større... ?

Bør vel nevnes at jeg har en Kicker KX200.2 forsterker som jeg kjører frontsettene på nå, midlertidig værtfall, eller skal jeg bare beholde denne?

Endret av SilvrBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, overspenning eller no slikt.

Bytta frontsettet fra 5.25" til 6", og + og - på høytalerene kom borti døra når det var fastmontert. Fikk så "litt" ulyder i høytalerene (turbolyden som ikke var der med 5" settet feks, og man kunne høre i høytalerene at cdplata spant rundt og at laseren beveget seg)

Prøvde å bytte fra kanal 1 og 2 til 3 og 4 men da forværret alt seg. Sprakelyder når man skrudde på ting og høyfrekvent piping til musikken hadde spillt 10 sekunder.

Lukter litt svidd også. Sikker på at du vil ha den?

Sikler litt på ZX1000.1 / ZX1500.1 som en bekjent selger for 4000, kan det være et godt kjøp? Eller blir det samme greia som H/K forsterkeren?

Har forsåvidt turbolyden ennå, men ellers er ulydene borte. Men når jeg skrur på fjernlys eller setter vifta på full pupp, hører jeg det fremdeles i høytalerene. (selv med KX200.2!!)

Jordinga skal være god nok, setebeltefeste, pussa av lakken uten forbedring.

Hvorfor hadde jeg ikke turbolyden med 5" settet!? :S

Endret av SilvrBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider